Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Ikke glem at de fleste Exchanges har mesteparten av pengene i Cold Storage, sÄ man fÄr ikke sÄnnn totaltÞmming av penger som med Mt.gox

Mt.Gox ble frastjÄlet verdier til 450 MUSD, hvorav en del ble gjenvunnet, nÄ er det snakk om 720 MUSD. Men relativt er det nok en del mindre andel av markedet som er rammet nÄ enn den gang :slight_smile:

Mcap pÄ den tiden var bare en promille av dagens. Samtidig var det ikke sÄ mange tusen aktive mennesker som handlet. NÄ er det flere millioner.
SĂ„ dette er ubetydelig i forhold til mtgox.

Relativt er det et annet bilde ja, men 600 MUSD utgjÞr nesten 10% av en marketcap pÄ 7 mrd USD (NEM).

Hold deg unna Ripple
 :wink:

1 Like

Fjernet nÄ :slight_smile: Dumt Ä poste den her

Jeg syntes den var bra jeg. Man mĂžter jo slike overalt. Mer eller mindre seriĂžse kan man si :joy:

Vet ikke hvor mange bitconnect e-poster, facebook-meldinger og annonser jeg har sett med lovnader om hvor enkelt det er Ä tjene penger pÄ krypto


AMA fra Vericoin/Verium teamet nÄ om 9 minutter!

Edit: Beklager at fĂžrste linken var feil.

Haha ja! FÄr stadig sms eller mail om at jeg har 50k pÄ en eller annen bank :joy:

1 Like

Voldsomt med grÞnnt i portefÞljen nÄ, er vi ferdig med akkumulering og klar for nytt bullrun?

Det begynner Ä se lysere ut. Har ikke sett pÄ mcap men nÄr den hacke-nyheten fra Japan ikke skremmer folk tenker jeg muligens vi har bunnet for nÄ (kort sikt).

Da var det bare Ä vente pÄ 300% sÄ jeg nÄr neste uttaksgrense :joy:

Skulle vel meldt meg opp pÄ arcblock og gÄtt all inn for en mulig 10x+ etter hype Ä dÞmme :stuck_out_tongue:

Ekstremt viktig bull break i kryptomarkedet nÄ.

Er den bekreftet. ?

Nei, mÄ vel bryte $11700 pÄ Bitfinex. Men trendlinjen er brutt med svÊrt hÞyt volum, sÄ oddsene er gode.

1 Like

Kjempestor buy-in pÄ bitcoin!

ETH ser ogsÄ veldig sterk ut nÄ;

5 Likes

ETH Bitfinex leder an. Har allerede brutt opp og er forelÞbig mer bullish enn BTC. ETH Gdax mÄ bryte 1098,7.

1 Like

Gikk inn i ETH pĂ„ €850 pĂ„ Gdax i gĂ„r. Ser forelĂžpig bra ut!

6 Likes