Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Har du brukt denne?

Nop.

https://gemini.com/
Hørt mye varmt om denne, har tydeligvis lavere fees enn Coinbase, men dette har jeg lest fra amerikanere, vet ikke om den fungerer like bra i Europa. DYOR.

1 Like

Tviler på det, VISA tar jo høye fees. Bruk SEPA overføring, tar et par dager, men er nesten gratis.

Hvis man er overbevist om at kursen skal opp, kan det faktisk være greit å betale VISA-fee.

1 Like

Du er jo 4% på etterskudd før du har begynt å handle.

Igjen, hvis du da er overbevist om at kursen står 5% høyere om 1-3 dager, kan det lønne seg. Kan. Men man bør jo være ganske overbevist. Første gang man gjør overføring til Coinbase, starter man jo gjerne med et lite beløp for å teste, og bruker litt tid på å bekrefte at ting fungerer.

Skjønner hva du tenker.
Når jeg handler med Sturle betaler jeg jo noe høyere kurs. Men mye enklere treffe bunnen slik.

Hvis du bare skal dyppe tærne med noe småpenger funker det jo greit. For å svare på spørsmålet, VISA tar store deler av gebyret så tviler på at du finner det veldig mye billigere.

1 Like

Elsker gebyrfrie limit orders på Gdax! Kan jo trade deg i hel gratis :smile:

1 Like

Join Bitmex, der kan du til og med få betalt (funding)!

:wink:

1 Like

Hvor mange her, er enig med Cliff High, at BTC skal nå 64K$?

1 Like

Er i utgangspunktet skeptisk til Bitfinex. Når dette kommer frem i tillegg til at de “sparker” revisor (som kunne fjernet mye av usikkerheten rundt Tether) gjør at jeg ikke akkurat får mer tillit til dem.

Synes det begynner å bli vel mange saker for å bare avfeie det som FUD, selvom mesteparten kommer fra brukeren Bitfinex’ed

@Oivran Du har vel allerede tatt grep, men greit å få med seg dette også.

1 Like

Nå var det revisoren som valgte å slutte, ikke de som sparket han.

bilde passende beskrivelse :smiley:

2 Likes

Jeg er enig.

Bankene frykter valutaen brukes til økonomisk kriminalitet!!!

For vanlig valutar, KAN IKKE BRUKES TIL kriminalitet i det hele tatt. Det er såpass idiotisk av dem å utale det, det blir gjort mer kriminalitet i USD enn generelt noe annen valuta. Ja! krypto kan bli brukt til det, men kan bli brukt til andre ting også, hjelpe andre mennesker i verden, som ikke har tilgang til bank. Men kan ha tilgang til krypto, i mine øyner så kan krypto hjelpe mange mennesker ut av fattigdom. Korriger meg viss jeg tar feil.

3 Likes

Er på utkikk etter billige innganger på coins nå mens kryptomarkedet sover. Helst coins med lav mcap og høyt potensial.

Ser for meg å øke i Ethos, VRC/M, PRL og IOTA.

Har også INT og Lamden på watchlisten. Du er vel godt lastet i Lamden @VargVemund hva gjør din tro på denne så stor?

Noen andre “hidden gems” der ute foruten div ICOs?