Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Liten oppdatering pÄ Oyster (PRL og SHL):

Coin Burn - 1st March 2018 (12:00 EST)

  • 10 million coins will be burnt from the developers supply. This will bring the total supply to 98,592,692.

Testnet B open to public - 2nd March 2018

  • Faster uploads and improvements upon the original Testnet.

SHL token Airdrop - 6th April 2018

  • SHL tokens will be airdropped on a 1:1 basis for every PRL held. It is advisable to hold your PRL in a wallet such as MyEtherWallet although the Kucoin exchange should also support the airdrop.

Mainnet release - April 2018

  • Oyster becomes fully functional.
1 Like

Bra omsetning lol 0,82 btc

Its OVER 9000%!

fortsatt knappe 100 tusen norske kroner i omsetning. AltsÄ det er jo bare en pump.

ned 87% fra toppen, eller fra 43 til 196 plass pÄ under 1 time.-

Haha ja er nesten forduftet nÄ. Men prisen forandrer seg skjeldent pgr lavt volum haha.
Halve volumet er herfra https://coinmarketcap.com/exchanges/token-store/ super lav volum exchange. De betalte veldig lite.
Men denne med endel mer volum betalte rovpris https://coinmarketcap.com/exchanges/idex/


en som solgte 1000 stk 0,0003 ether hver. En tid tilbake.

Her er dagens handler!
1 Like

jaja, dette illustrerer hvorfor man skal vĂŠre forsiktig/ kritisk til alle coins. I hvert fall ICO greier. Ikke at alt er svindel, men noe kommer utvilsomt under den kategorien :wink:

1 Like

Bensin pÄ bÄlet til alle non-believers.

Skuffende uttalelse fra en kar man generelt burde ha litt respekt for. Han har kanskje gÄtt over noen lik selv.

2 Likes

Sant, han angrer helt sikkert pÄ at han ikke investerte fÞrste gang han hÞrte om krypto :smiley:

1 Like

noen land gÄ no litt rett vei
https://www.kryptomagasinet.no/2018/03/tyskland-betalinger-med-kryptovaluta-skattelegges-ikke/

1 Like

Jeg har tidligere kun sittet lang i krypto, nÄ har jeg begynt Ä trade/scalpe litt Bitcoin, bruker Bitmex men synes det er jÊvla grÄdig pÄ gearing, har bare erfraing fra indeks og forex trading CMC og Saxo, disse er jo LANGT rimligere en disse "skrukene"
Er det noen sÄ har andre plattformer? Dette er bare smÄ penger sÄ innskudd pÄ hundrevis av tusen er ikke aktuelt.

Noen her som er inne i Ark? www.ark.io
Sett litt skriverier om den pÄ twitter, men ikke lest meg opp sÄ mye selv. Flott hjemmeside ved fÞrste Þyekast, t.o.m pÄ norsk :slight_smile:

Alle tradingplattformene med hÞy giring er dyre sÄ vidt jeg vet! Det er en stund siden jeg har tradet selv, etter Ä ha gÄtt pÄ noen smeller. SÄ lenge du bruker limit-ordre er vel ikke BitMex sÄ ille? SÄ vidt jeg har forstÄtt er maker-fees negative pÄ Bitmex, sÄ om du legger inn limit-ordre fÄr du rabatt pÄ ordren istedenfor Ä betale. Men det kan hende jeg har misforstÄtt.

Ellers, om du skal trade uten giring er Binance rimelig pÄ fees, spesielt om du har Binance-coin. Ellers tror jeg Coss har noe giring og ogsÄ er billig. Ellers har visst Robinhood veldig lave fees.

Si gjerne ifra om du finner ut av det!

Takk for svar, tror jeg bare holder meg til Bitmex, men hÄper CMC og Saxo (de store) kommer pÄ banen da vil prisen for Ä trade crypto faller mer.

Fikk forĂžvrig ridd short squeezen i kveld:slight_smile:

1 Like

Fikk meg legder Nano S
 Og mÄ si at det fÞles godt og ha cryptoen safe. Og dt ble sÄ mye enklere
 Anbefales


3 Likes

Noen som har sett pÄ Hashgraph
 kan dette felle crypto
 ?

De skal visst ha et event den 12 Mars

Bull for altcoins :slight_smile: