Could Bitcoin Become Major Reserve Currency?
Wohoo spennende
Må bare tvinge meg selv til å glemme at jeg hadde lagt inn kjøpsordren her på 290-tallet. OG ikke fikk kjøpe pga at jeg hadde zero konto. Først trodde jeg ikke at jeg skulle få kjøpe pga at jeg ikke hadde kjøpt slike instrumenter før, men jeg bestod minivarianten av MIFID testen og DA trodde jeg at jeg endelig skulle få meg bitcoins (etn), men neida nå ble problemet at jeg ikke kunne kjøpe gjennom zero pga at det er forsikringsprodukt. Så hadde jeg en plan om å bytte megler, men har ikke fått summet meg dit enda. Så hva søren gjør jeg nå? Deler pengen mine og bare blir med her nå gjennom Nordnet og lage en vanlig konto der (raskest) eller håpe på en pause i oppgangen og overføre alle pengene mine til vibrand finans slik jeg har planer om og deretter kjøpe? Huff, trenger råd her nå Holmes.
OG ikke minst, gratulerer til dere som kom dere inn! Veldig glad for deres skyld
Det var uflaks! Vanskelig å gi råd om dette nå synes jeg, jeg er i sånn hold fase nå der jeg ikke vil anbefale kjøp eller salg, men jeg er ganske defensiv sånn sett liker å komme inn med et bra snitt. mitt hovedscenarioet er jo at den skal opp til 400-700 ca og så falle tilbake og det vil i så fall gi mulighet til en tryggere inngang igjen. Men jeg kan ikke utelukke at den stiger rett opp til ath nå heller. Hvis du vil være med på denne syklusen ville jeg si kjøp så fort som mulig, men mulig tryggere å vente på en dipp, før rallyet fortsetter til våren.
Hva tror du @Jadda?
Rådet mitt er å kjøpe så fort som mulig.
Sitter her selv som en bitter gubbe (og river meg selv i sjegget) for at jeg ikke kjøpte med en gang. Er det mulig!!
Ikke for sent å slenge seg på toget
CNBC, bloomberg, sky - finansverden får øynene opp for bitcoin rally
Her ser dere oktober - desember 2014
Legger inn her siden kursen nå er rundt 430-440.
Var en topp her intradag på 450, november i fjor. Rundt 425 closing.
Spennende her også: 455!
Full forvirring rundt bitcoin-rally
Prisen på bitcoins har mer enn doblet seg på kort tid. Men ingen er egentlig i stand til å forklare hvorfor.
Fremdeles bitter?
Hadde du kommet deg ut i tide hvis du hadde kjøpt?
Jeg tror jo fortsatt det er lurt å eie bitcoin, men hadde vært bedre å kjøpe da jeg tipset på 250, 272 eller 330. Dette var alle viktige triggere å kjøpe på, og jeg er personlig ingen tilhenger av å kjøpe midt under en voldsom oppgang. Det er så klart vanskelig å si om det er lurt å kjøpe nå, men jeg sitter fortsatt med alle mine kjøpt inn på 250.