My Top 10 Favorite Bitcoin Things: GREAT HOLIDAY GIFT IDEAS
Kanskje folk kan fĂ„ Silk Road ut av hodet i det en nevner Bitcoin nĂ„ nĂ„r oppfinneren er nominert til Nobelpris. Men sannsynligvis mĂ„ han vel vinne den for at oppmerksomheten skal bli stor nok. Da blir det mer stuerent. Mange bare avviser sin interesse for Bitcoin nĂ„ pga at det eneste de har hĂžrt om det er at folk pĂ„ silk Road og andre kriminelle har benyttet seg av dette. Det er rett og slett utrolig hvor fĂ„ som har hĂžrt om Bitcoin. Var i familieselskap i gĂ„r og der hadde ingen av de godt voksne hĂžrt om bitcoin engang. Visste rett og slett ikke hva det var. Han ene mente han hadde hĂžrt om det, men visste ikke hva de gjaldt. Gud, jeg prĂžvde Ă„ forklare. Med en gang jeg sa mer enn âdigital valutaâ sĂ„ falt alle av lasset. Hmm jeg tror kanskje de gamle blir lastmovers her. Vi fĂ„r satse pĂ„ at ungdommen skjĂžnner mer av dette
Bitoin og skaperen Satoshi Nakamoto er nominert til Nobels minnepris i Ăžkonomi
Stuper og ser ikke sĂ„ bra ut teknisk. NĂ„r skal en kjĂžpe mer? Ned til start? Hm, bare Ă„ vente fallet ut og kjĂžpe nĂ„r prisen kanskje har stabilisert seg litt lengreâŠ
Kanskje ned og teste 300 ser det ut som (har ikke solgt noe).
Bitcoin 101 with Stephanie Murphy
Litt utdatert angÄende kursen de siste dagene, men verdt Ä lese likevel
Vet det ser litt dumt ut Ä komme nÄ, men jeg kjÞpte faktisk mer bitcoin i gÄr uten at jeg var klar over det. Ordren min pÄ 13.41 gikk visst inn, men jeg fikk ikke sms fra nordnet. Er sikkert ikke sms tjeneste pÄ den kontoen der da. SÄ jeg er 3000 kroner i pluss nÄ
FĂŠlt sĂ„ jeg tuller da. Jeg er ikke i pluss. jeg bare sĂ„ at jeg hadde âbitcoinsâ for 93000 (kjĂžpte for 90 000) plutselig og tenkte feil i farta. Var pĂ„ jobben da jeg skrev. Men er fortsatt i minus. Hadde visst bare kjĂžpt 750 stk til. Totalt 6250 bitcoin xbt for snitt kurs 16,07 med omk. SĂ„ er fortsatt 12% i minus.
FÄr hÄpe trenden har snudd nÄ da. Opp, opp, til ny topp!
Her tror jeg vi ser mange nye topper. Jeg kjenner kanskje feil folk, men noen av dem har i hvertfall aksjer og en annen er da til og med tidligere banksjef. Ingen jeg treffer pĂ„ er klar over at det gĂ„r an Ă„ handle dette pĂ„ bĂžrsenâŠ
Norwegian Bank Standards Office Plans Blockchain Summit
http://www.coindesk.com/norway-bank-standards-blockchain-summit-bsk/
Slayer of Empires: How Bitcoin Could Become Far Bigger Than You Think â Paul Rosenberg
The Winklevoss Twins: Reddit AMA
Why Bitcoin price could hit all time highs in 2016
Why Hire Bitcoin? - Trace Mayor
Bitcoinâs not a currency itâs a whole new platform
NÄ ogsÄ i norsk media.