Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

solgte meg ut i går, og inn igjen i natt

Off, denne skulle jeg ikke solgt nei :sweat_smile:

Dette er kanskje årets viktigste advarsel:

Svigermor - som kjøpte Norwegian på 40 før korona kom og enda HODLer - har begynt å kjøpe krypto. (BTC, XRP)

9 Likes

Men kjøp på 40 FØR korona kom, er jo ikke så talenløst da :wink: ikke alle som visste at korona skulle komme…

Når til med insiderne Bjørn Kjos og kompanjongen kunne gjøre et gigantisk kjøp på 240 kroner aksjen en god stund tidligere.

2 Likes

Hva vil fungere best/billigst?

A) overføre bitcoin direkte

B) veksle om fra btc til tether og deretter overføre

Eller vil transaksjonskostnader bli omtrent lik?

Fungerer fint å overføre i USDT, ETH og andre kryptovaluaer. Hold deg unna transfers i FIAT. Mener å huske at BTC transaksjoner litt lengre tid (en stund siden det ble utprøvd).

Hvor langt tror dere vi har kommet?

Personlig:
Bear trappen er unnagjort, større investor er allerede inne og har publisert at de har kjøpt og media har kommet godt på banen. Så det putter oss i en tidlig entusiasme fase?

3 Likes

Noen som har en oversikt eller kjenner til selskaper i Norge som jobber med blockchain/DeFi produkter?

Schibsted var sterkt involvert i 2018 med helthjem produktet.
Nå søker de etter blockchain hoder ifølge LinkedIn.

1 Like

Nbx er I startgropa på dette.

1 Like

Fått meg kryptoportfolio! Hvem skulle trodd… :sunglasses:

2 Likes

gratis fra coinbase?

1 Like

Heftig portefølje du har fått bygget deg opp i løpet av alle disse årene du har brukt tiden din på krypto :star_struck::star_struck: When Lambo?

1 Like

Jøss, vært på Coinbase sin earn program nå?

Hvis du er i markedet for en kryptowallet, har jeg lagd en affiliatelenke for Ledger. Bestiller du via denne støtter du TekInvestor med 10% av kjøpesummen :slight_smile: :pray: :raised_hands:

3 Likes

Har en Ledger selv, men holder meg unna selskapet etter datainnbruddet deres.

Er selv en av de som er “rammet”. Hva betyr det? Du får en falsk sms eller en falsk mail en gang i blant hvor der ønsker at du skal legge inn dine 24 ord. Er man halveis oppegående så går man ikke på det der.

Det var ikke heldig, håper de har brukt litt mer energi på å sikre walletene enn nettbutikken :wink:

Det er mange som har fått lekket sine bostedsadresser. Det er ganske alvorlig.

I tillegg er det jo risiko for å bli hacket dersom noen sitter på både SMS og E-posten din. Nok av historier om folk som har blitt SIM Swappet.

Enig i at lekking av personlig info er alvorlig, Men det har ingenting med walleten å gjøre. Sim-kort, e-post osv har ingenting med Ledger-walleten å gjøre når det gjelder å flytte assets