Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Morro for deg dette! :slight_smile: Skulle vist solgt tidligere jeg, endret salg til 314,8 som er under det den var. HÄper den tar ett lite hopp opp dit igjen. Men viste i forkant at TA ikke er fasit sÄ det var kun grÄdighet jeg betaler for nÄ hehe :stuck_out_tongue:

2 Likes

Flush bottom burde gi bra rekyl. Se eksempel fra februar i Ă„r :wink:

PrÞvde Ä google det men fant ikke sÄ mye :stuck_out_tongue:
Endret salget ned igjen (holder pÄ med EUR forÞvrig).
Men sÄ en kul ned som hoppet opp 50% i februar, det kan skje nÄ?

Det fortsetter
 Dette blir en skikkelig test av Bitcoin!

Hva skjer om det gÄr under denne veldig viktig psykologiske barrieren??

Edit: Kom en 10 millioner dollars REKT her i sted! :open_mouth:

Tja, det kan skje men 
 det virker ikke som vi fÄr noe V-bottom forelÞpig. KjÞperne er der ikke enda. En flush eller V bottom er panikkselging an mass - etterfulgt av en sterk kjÞpergruppe som bare sluker alt pÄ et gitt nivÄ, slik at du fÄr en bunn som ser ut som en V. Det skjedde i februar i BTC. Det skjedde i Nano da den falt til 38 og fikk rally opp til 65. Du fÄr slik ekstreme svingninger pga. oversolgte nivÄer og en masse folk som mÄ dekke short med en gang. I tillegg til en haug med tradere som hiver seg pÄ toget og sÄ blir det en voldsom fart opp. Jeg forklarte det bedre i nano trÄden fÞr det skjedde faktisk. Sjekk der. Men det ser ca. sÄnn ut: (BTC (februar)

4 Likes

Takk for innspillene dine i dag, setter pris pÄ det :slight_smile: Endte med Ä selge pÄ rundt 308 euro tror jeg det var. Fryktet det skulle videre ned fÞr det snur og ville fÄ konvertert til fiat nÄ.

2 Likes

Dekket du? Flere i trader chatten som tok long posisjoner ned mot 6.1-6.2.
Jeg avventer litt til. Vil se om den closer over 6.3 pÄ daily. Kjenner jeg er trÞtt i hodet :smile:

Fant litt stÞtte der, men jeg er ikke helt overbevist enda. Men mÄ dekke snart, orker ikke sitte over enda den natt
 :slight_smile:

Aldri feil med solid gevinst :slight_smile:

Noen observasjoner. Vi har hatt 10 av 11 dager i rÞdt. RSI er oversolgt pÄ alle timeframes.
En bounce er forventet og den kan ha begynt Ä komme nÄ. Likevel en interessant observasjon - 28 dagers EMA har krysset 14 dagers. De tre siste gangene det har skjedd har kursen gÄtt mellom 25 og 31%. Bullish kryss: 25%, bearish kryss: 31%, bullish kryss: 28%, bearish kryss (nÄ) - fasit avventes.

Mulig vi kan fÄ en ny HS om vi korrigerer opp mot $6800 uten Ä bryte gjennom


SÄ vi kan fÄ 35% opp eller ett stup ned?
Ser pÄ eth-eur coinbase pro at det er mye sterkere kjÞpsordre side en salg.

Hvis du tenker pĂ„ krysset er det bearish. Personlig tror jeg vi skal ned. Om vi gĂ„r opp sĂ„ vil vi bare danne en hĂžyre skulder som du ser i chartet over om vi ikke tar ut $6800. IMO, sĂ„ er BTC *eff’d pĂ„ kort sikt. Det skal god del tid til for Ă„ snu den lange weekly trenden.

Skal legge til at jeg er litt frustrert pĂ„ krypto for tiden siden jeg missa short entry’en min ved bruddet og nĂ„ frister det ikke Ă„ gĂ„ verken long eller short.

En liten observasjon; shorts chartet har nettopp brutt en fallende trend og viser det eksakt motsatte av BTC chartet. NÄr shorts kommer til ATH sÄ kan det vÊre verdt Ä gÄ long.

@Ginzink - kan ogsÄ vÊre verdt Ä fÞlge med pÄ ETH/BTC chartet, hvor det ser ut som dobbel bunn.
Det betyr kort sagt at ETH kan outperforme BTC i tiden fremover (merk KAN
 :slight_smile: )

EDIT: gikk inn nÄ pÄ $6390 - hÄper pÄ short squeeze!

Ja her gikk det unna. Long nÄ en stund er nok ikke sÄ dumt. Jeg er long 1x
 hehe dvs ingen posisjon pÄ bitMex

Skal ri denne opp igjen jeg :smile:

1 Like

Ok, grei da
 3x! :wink:

2 Likes

Green d*ldo! :slight_smile:

Fint Ă„ se deg smile som fĂžlge av Ăžkt Bitcoin pris :smile::smile:

2 Likes

Easy
 ute nÄ. MÄ sove. Pen gevinst :slight_smile:

Hadde en market stop inne som ble trigget i natt. Reloader en liten long nÄ.

Ser den. Hvis dette var HL sÄ skal den mest sannsynlig lage en LH et sted mellom 6630 og 6480. MÄ ta ut 6480 fÞrst da. Ser ut som det er skralt med bull volum ifht. hvor oversolgt vi var. PÄ motsatt side nÊrmer shortene seg ATH og de har ikke dekket inn siden pumpen i gÄr (muligens fordi de fleste shortet fra $6800 og oppover). Kommer vi sÄ hÞyt begynner de nok Ä svette.

PÄ 4 timers chartet ser jeg mest for meg at vi fÄr en EQ ila. dagen som fÄr brudd ila. natten.

FÞlger ogsÄ med pÄ denne pÄ lengre sikt:

2 Likes