Kom igjen da. Sett shorten!
Stemmer Jeg tror det hadde blitt dyrt Ä shorte denne gangen ogsÄ
Ja, som sagt tror jeg det er helt Äpent, fÞlger bare med for bruddet kommer ila. dagen i dag (skal man tro pÄ chartet). Vil anta vi enten skal opp og teste motstand rundt $14k, eller at vi bryter ned mot bunn men lager en LL. HÄper ogsÄ den bryter opp, det er bedre r/r Ä shorte pÄ 14k (dobbeltopp) enn nÄ og risikere en kraftig candle mot 14k.
$12064 Coinbase /$12065 Bitfinex viktig nÄ.
Irriterende Ă„ mĂ„tte regne om til Euro, sjekke to charts osv - men tok gevinst her pĂ„ âŹ10600.
Skal fÄ flyttet over pengene til ByBit eller Deribit ila. kvelden slik at jeg fÄr brukt leverage.
Ja, det ligner et bullflag set up nÄ, men volumet for hele bevegelsen kom ila. 5-10 min. Det er lite follow-through. Mulig den fortsetter opp, men mÄ holde meg til min strategi / risk tolerance. Har ikke tid Ä fÞlge med hele dagen + har brent meg pÄ stop loss i krypto fÞr sÄ selger heller
Lykke til dere som er inne. Kommer kanskje inn igjen om vi bryter over $12450.
Og plutselig fikk vi enda en grÞnn stolpe pÄ kvelden
men ByBit eller Deribit ?? Aldri hÞrt om det fÞr⊠Hvorfor ikke kvalitet som Binance eller Bitfinex?
Kun for leverage? Det hĂžrtes ikke lurt ut spĂžr du meg. Du har jo ombestemt deg ganske mange ganger i det siste om btc skal opp eller ned. Kan fort bli dyrt med mye gearingâŠ
Du fÄr scrolle ned fra begynnelsen av trÄden sÄ kan du sjekke tradene mine med leverage. Brant meg skikkelig en gang (satt short i en skvis og kom meg ikke ut pga. system overload pÄ Mex), men lÊrte leksa om Ä ikke gire for mye etter den gangen. SÄ gikk det stort sett veldig bra 2.halvÄr i fjor fÞr jeg tok ut alt og tok en lang pause (frem til nÄ).
Du lurte pÄ hvordan jeg fikk gevinst mens alt var pÄ vei ned i fjor? Vel, leverage og shorting er det korte svaret.
I motsetning til permabulls eller bears sÄ har jeg ingen fÞlelser for Bitcoin. Jeg bryr meg ikke sÄ mye om den skal opp eller ned sÄ lenge jeg sitter rett vei nÄr det skjer. Det er det trading handler om
Hva er kostnaden for kjÞp/salg der dere handler? Solgte nylig 0,09BTC pÄ Coinbase, og fee kom pÄ 15⏠og tror innkjÞp igjen vil gi samme fee.
Syntes det er i overkant?
KjÞp pÄ coinbase pro isteden - hvis du har coinbase-konto har du ogsÄ coinbase pro-konto - i hvert fall var det sÄnn da jeg gikk over til Ä bruke coinbase pro. Er enig i at fees pÄ coinbase er i overkant. Mye lavere pÄ pro!
Meg du mener har stilt dette spÞrsmÄlet eller?
Jeg er klar over hvordan det fungerer altsÄ
Lykke til! Blir morro Ä fÞlge med pÄ
Inne igjen nÄ eller?
Den er grei God ferie! MÄ huske Ä koble av litt du ogsÄ
Hvorfor Ema?