Uansett beløp? Jeg finner ikke info i min bank (Sparebanken 1)
Coinbase tar 1.5% per handel for europeiske land (inkl norge).
Med kredittkort får du ikke handlet så mye i starten. Jeg har grense på 50k nå, hadde 350 euro i starten. Har ikke brukt 50k-grensen enda
Det er langt dyrere å kjøpe med kredittkort enn å overføre med SEPA så vidt jeg vet.
Kan du forklare litt mer rundt 2.bølge hva det betyr?
PPT er forresten første coin på etherdeltaså vidt jeg husker!
Parabolic chart pattern
Ser ut som den gikk av litt for tidlig/overreaksjon…
Synd jeg var ute å kjørte da den gikk. Mulig det kommer flere bølger, verdt å følge denne.
Bruk SEPA ja, det koster et lavt fastbeløp (for dnb er det 30kr), og ikke bruk coinbase, de har 10x gebyr av noen andre. Jeg brukte kraken, men tror du kan overføre gratis fra coinbase til gdax som har mer fornuftige fees.
Kraken er fin for SEPA-overføring hjem igjen også. Tror jeg betaler 0.09€ i fee. Og skjer på dagen.
Vet ikke hvordan det er nå, men sist jeg var innom Kraken var det ikke mulig å verifisere seg og de sleit med for mye brukere. Så hvis det er sånn fortsatt hjelper det jo lite.
Jeg er på jakt etter en regnskapsfører med solid kompetanse innenfor kryptovalutatrading. Er nok ikke lett å finne… Men noen som har noen tips?
Et lite humoristisk stikk til deg. Dersom jeg hadde hatt solid spisskompetanse på dette feltet så hadde jeg holdt meg langt unna tradingloggen din
Hehe, du sier noe der
Genialt!
Jeg kan være regnskapsføreren din:innocent: kjører samme Adm gebyr som coinbase gjør på innskudd. Er det 35% de ligger på?
Til dette Circulating supply, som Ripple og TRX har høye supply. derimot Ripple har noe i seg som heter Coinburn og noe som trx vil implementere i Q1 2018.
altså coinburn, er noe som brenner coins som er fortsatt tilgjengjelige, vil ikke berøre dine coins i din wallet, bare de som er fortsatt tilsalgs, og som blir solgt. Men bare en liten porsjon.
En av de som har kommentert på reddit, forklarer det litt bedre enn jeg gjør.
To clarify a few points.
No, none of the investors coins will ever be burned, the amount you have now will not change, only the total circulating amount will be reduced.
Also, while a coin burn has been confirmed in Q1 of 2018, the specific mechanism for accomplishing the burn has not yet been specified. We don’t know if they’ll just remove a whole bunch of them at once or burn slowly per transaction, however Justin has stated that it will be similar to Ripple’s method of burning a small amount of coins per each transaction, but “smarter” than their method, so we’ll see when the details are revealed.
Hope this clears a few things up for people, spread the word!
EDIT: In regards to how it will effect the price, well simple, less supply = more demand = higher price.
Generøst av deg
@Yrk har allerede gjort en stor del av jobben ved å tipse om cointracking.info. Mekket konto der, ser helt supert ut. Fikk importert samtlige trades på noen sekunder som antageligvis gjør jobben for regnskapsfører betydelig lettere. Får også oversikt over saldoutvikling ++. De støtter også Coinbase, Binance og de fleste andre store plattformer, så dette kan nok være et nyttig verktøy for mange.
Den er genial. Appen funker også veldig bra. Har kjøpt for ett år men det blir nok til et lifetime abonnement etterhvert.
Her har du uansett min referrer link hvis du/andre er interessert i 10% avslag på kjøpspris.
Funker bra uten å kjøpe også. Bare litt mer jobb med export/import av csv filer hvis man handler mye og vil følge med konstant
Typisk at den ikke støtter Huobi…