Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta - Trading

Vi har sett litt at tradingmulighetene er enorme i krypto. Ref kommentar om en som har to kompiser som fikk 5000 til å nå være 150 og 250 000. Forsøkte å finne det igjen men er vist blitt litt blind :stuck_out_tongue:

Har nå akkurat hevet meg på Parkbyte, 500 stk til 0,000226 per. Spennende å se hvordan det utvikler seg, er stor omsetning ihvertfall!

2 Likes

Vil ikke anbefale noe egentlig, men har selv satt noe i voxels med gevinst fra parkbyte.

Jeg tror Siacoin har en mulighet for store prosenter etterhvert.

3 Likes

Jeg ble en typisk funcom småsparer i parkbyte og solgte meg ut med tap. Så ikke en oppgang i sikte og fryktet å bli med langt ned.

Toppet med at kursen nå er litt opp :stuck_out_tongue:

(XVG) Verge

XVG ser ut som et spennende prosjekt, med et aktivt miljø og aktive utviklere.

1 Like

Det er jo fullstendig tilfeldig. Var jo ingen grunn til at den plutselig skulle gå 14 gangern her om dagen. Jeg fant ihvertfall ikke noe info om den utenom en lavkvalitetsvideo og en hjemmeside under oppdatering.

Det jeg gjorde og så fant ut at her vil jeg bare ut. Dropper nok tradingen da jeg ikke tror at jeg slår markedet på meningsløs stigning. Holde meg til verium istedenfor så kan dere litt flinkere trade :stuck_out_tongue:

2 Likes

Verium vil nok gi deg en god avkastning den også skal du se :slight_smile: Du har vel allerede en grei avkastning der vel? :wink:

1 Like

Det er noen få coins det er vits å bruke tid og energi på.
Det bør være noen kjøreregler for de man bør innvestere i.

F.eks:

  • Volum
  • Mcap
  • Volatilitet
  • Devs
  • Potensiale
    osv.

Har ikke satt meg inn i Verium enda. Leser meg enda opp på Litecoin.

1 Like

Ja gjorde det bra til jeg solgte meg ut for å forsøke å trade :stuck_out_tongue: Solgte meg ut på 0,0005887. Prøver å komme inn igjen men ikke så lyst å gi ask (0,00065).

1 Like

Du må ha et mye lengre perspektiv i Verium. Jeg er selv inne på 0,0003000

Går isåfall fra 370 til 290 Verium etter bom i Parkbyte og høyer inn en ut :frowning: Men vurderer det likevel bare for å være inne før den går videre opp. Vil helst inn på maks 0,00059.

Edit: Om jeg prøver å få høyeste ask kommer robotene etter 1 sekund da :stuck_out_tongue:

Edit2: Det kom jeg meg inn på 0,00061. Ask ble høy nok til at noen slo til på robotene og så meg :stuck_out_tongue: 312 Verium kan jeg leve med, forsåvidt billig lærdom at trading ikke er for meg (inntil 60 verium er mye mye mer :frowning: )

1 Like

Klarte du å holde på posisjonen denne gangen? Jeg har solgt meg ut i flere omganger for å kjøpe andre coins, vet ikke om det har lønt seg egentlig. Men har fortsatt litt verium :slight_smile:

Har vært en del inn og ut siden da. I satoshi er den ikke mye opp siden da sammenlignet med andre. Men har ca 54 jeg holder nå. Skulle gjerne hatt 370 hehe :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

@VargVemund - når du overfører penger til Coinbase med kredittkort - hvor lang tid tar det før pengene er fremme?

Det er nettopp derfor jeg liker kredittkort: du kjøper på sekundet. Med mindre coinbasebetalingen henger, noe den gjør relativt ofte. I så fall må du bare prøve igjen. Kjip kostnad å kjøpe, ca 4% tror jeg. Men skitt au: har du noe du bare måå kjøpe er dette FOMO-gebyret verdt det.

Utenlandsbetaling fra DNB til Coinbase tar 1 dag, men jeg har også brukt kredittkort når jeg bare må handle noe. I tillegg må man gjøre en utenlandsbetaling for å kunne overføre tilbake til banken

1 Like

Eh… jeg tenker å overføre 6-siffret beløp. Litt mye med 4% eller? :astonished:

Hvor mye koster SEPA transfer @FreddyG ?

Standard gebyr i banken tror jeg. 50 / 100 kr er vel normalt