Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kurstriggerkalender - trenger din feedback :)

Jeg tror jeg hadde foretrukket om en kalender med triggerhendelser og diskusjon av triggere var separert vekk fra de vanlige trådene.

Det er klart en tråd om “funcom Q3 rapport” eller “funcom myz lansering” åpenbart har mange innlegg, men er det nødvendig med en tråd om “bergenbio WCLC abstract release” osv som blander seg med andre tråder?

1 Like

Spørs om det var spikeren på hodet. :slight_smile:

Vi har jo allerede typiske tråder som småprat, fundamentale forhold, TA, ville ikke vært så uoversiktlig om det da var en triggertråd i tillegg.

Jeg vet ikke, sannsynligvis for BergenBio investorer? :slight_smile: Det vil bare opprettes en tråd dersom noen ønsker å diskutere den triggeren. Det er noe med det å kunne oppdage ting som skjer i andre aksjer ved å se det i feeden også.

En annen ting jeg kom på, man kan kanskje vise en nedtelling til triggeren i trådlisten så man får oversikt over hva som skjer fremover:

3 Likes

Jeg vil bare si at som NANOaksjonær så diskuterer
jeg gjerne 10 triggere om dagen kontinuerlig :stuck_out_tongue_winking_eye: akkurat nå går jo mye på chaten for å ikke floode forumet med meningsutvekslinger…

2 Likes

Ja det er ankepunktet mot å ha en tråd per trigger selv om jeg kan se argumentet til pdx. De henger ofte sammen og diskuteres sammen, så jeg er redd diskusjonen kan bli veldig springende og usammenhengende.

1 Like

@pdx Er det mulighet for å implementere en «nest» funksjon på trådene? Sånn at f.eks alle tråder om Nano legger seg under Tickeren Nano osv? Da ville det blitt mer oversiktelig + man kan sortere på de aksjene man har som favoritter?

Pr. i dag bruker jeg søk for å finne trådene jeg vil lese… :slight_smile:

1 Like

Hvis du bruker “mine favoritter” kan du bare klikke på aksjen.

1 Like

Prepare to be blown away:
https://beta.tekinvestor.no/tags/nano_ol

You’re welcome 4ever

3 Likes

Mind.Blown :smile:

Veldig nice, sånn jeg tenkte; men hvordan får jeg den funksjonaliteten på «hjemmesiden»? og sortert med alle aksjene og ikke bare Nano? Bookmarke «innvesteringer», fremfor tekinvestor.no?

Måten man finner den urlen på er å klikke på “tagen” som tickeren faktisk er.

Men er helt sikkert måter presentasjonen her kan tweakes på. :slight_smile:

Edit:
https://beta.tekinvestor.no/tags/

boom

2 Likes

Utvikleren min går i gang til uka og satser på å ha første versjon klar til testing i løpet av september. Gleder meg! :smiley:

$2500 :money_with_wings:

5 Likes