Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

KURSTRIGGERS (i nær fremtid)

@babyrage Tanker om flytting til Belgia?

Det var meget kjipt men tror samtidigt dippen idag er temporær. Kortsiktige mennesker som kjøpte for kursoppgang som går videre. Vi lær stabilisere oss på rundt 6kr snart igen.

Sett vekk fra ytterligere ventetid er inget nytt endret. Jag liker att selskapet agerer når byråkratiet ikke stemmer. De agerer og ordner annet, viser till handlingskraft. Fundamentalt er allting fortsatt bra, og jag regner med att vi står i 100-120 MSEK i Juni - Juli, fra nåværende 70 Msek. Sikter mot 8-9 kr.

Selskapet har tidligere gjort miljard deals med big pharma, noe som betyr att de klarer håndtere problem og vet hvordan de skal håndtere markedet.

PHO: resultat fase 3 fleksible scope med Cysview, forventet i slutten av denne måneden.

Kilde:
http://www.jurology.com/article/S0022-5347(17)39292-3/abstract

Hva tenker du om ledelsen, og selskapet på lenger sikt?

Jag har plan om å selge neste tur opp. Men jag liker datan de presenterat så långt. Kmr sannsynligvis syne Fas I datan lengre frem i tid med en liten sum. Lykkes dem med Fas II har de plan om å selge og gi ut allt till aksjeeiere. Unik strategi og man kan kanskje vid gode resultat tjene en god sum. Sen spørs det hvor mye risk man vill ta.

Men ett selg av selskapet i kun en indikasjon forventes nå en sum på i miljard klass, dvs mer en 1000% fra dagens nivå. Tidligere selskaper har solgts før rundt $110 MUSD.

Om de klarer utøke antall indikasjoner øker dette selvfølgelig kursen. Men dette blir kun aktuellt etter Fas II resultaten i 2018.

Selv tror jag på salg vid positiva data før en kurs rundt 90-100 kr. Dagens kurs 6 kr. Jag kmr ikke syne Fas II data, men kanskje Fas I. Relativ lav risk med datan de har idag. Fas I resultat ventes mot slutten av året. Vid positiv fas II data kjøper jag en større post og avventer salg.

1 Like

Ok. Takk for info. Har sett en del av selskapets presentasjoner og synes det virker veldig spennende. Har tatt en post og tenkte jeg skulle selge meg ned ved oppgang. Så går jeg long med en liten del av aksjene. Høy risiko, men stor oppside om de lykkes

Da har ICML begynt å legge ut hvem som har kommet med i Lugano.

Hvis Nano er med kan det forventes en børsmelding om kort tid (inneværende uke / neste uke).

2 Likes