Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Launch Mutant Year Zero: Road to Eden (FUNCOM.OL)

Tro du meg, noe baising kommer utover uka når/hvis listeplasseringer begynner å minke (som om det var noe sjokk)…:see_no_evil:

2 Likes

Står utenfor aksjen selv og har kikket på spillet på et par streams pre-release, men ser cohhcarnage nå og spillet ser skikkelig bra og underholdende ut. Tror faktisk dette spillet kan havne på 1 plass :slight_smile: Veldig moro å se selv om jeg ikke tjener penger på det :grin:

5 Likes

cohh liker ALT. Not a singel bug yet

the more I am playing it the more i like it.

Im sick and i was only gonna stream 1 hour, but i realy loving this game soo i played 1,5 hours now

7 Likes

MYZ OG JUST cause ligger konstant og veksler ml 2 og 3

Featured på Xbox store. Ikke samme eksponering som Just Cause 4 selvsagt, men skal ikke se bort fra at vi selger bedre der også :wink:

2 Likes

Någon som sett review för Just Cause ?

xbox selger vi lite pga Game Pass, men den dealen gir jo en solid bunke penger alikevell!

Tror PS4 salget blir konge !!

1 Like

Noen følgere :wink:

2 Likes

Tja alle har ikke xpass og de må kjøpe spillet eller xpass.

2 Likes

Da kan vi i hvert fall slå fast at Artifact ikke er pegget eller HC til 1. plass :slight_smile:

JC4 tok den. MYZ på en svært respektabel 3. plass!

4 Likes

Nå øker det fort på community.

3 Likes

La meg sitere DansGaming som streamer nå for tusenvis av viewers:

«This game is great. Sometimes a game just comes out of nowhere - this is like Stardew Valley. An awesome indie game BAM - and takes EVERYBODY by surprise. This is fckn great»

Jeg kunne ikke skrevet et så hausete manus om jeg prøvde en gang. Og han er faen ikke sponset / betalt for å streame.

https://www.twitch.tv/dansgaming

18 Likes

jepp. som vi har sagt all along… “folk flest har ikke oppdaget MYZ enda” BOOM !

2 Likes

236 reviews på steam. 214/236= 90,67 % positive.

FY F… dette er bra!

13 Likes

Og det morsomme er jo at vi som har fulgt nøye med som funcomaksjonærer, så er ikke dette veldig overraskende. Akkurat som flere av oss spådde flopp tidlig med otwd, så fikk man rett med suksess med myz. Dette gir oss en edge i markedet som man bør prøve å utnytte.

15 Likes

Absolutt - jeg har vært bombastisk lenge hva gjelder MYZ. Bra spill gjør det bra - enkelt og greit.

3 Likes

DansGaming: “Its even better than XCom in a lot of stuff”… finfin reklame på Twitch

3 Likes

258 reviews på steam. 235/258= 91,08 % positive.

8 Likes

Edit :-flyttet innlegget til rett tråd :slight_smile: