Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Launch Mutant Year Zero: Road to Eden (FUNCOM.OL)

#2 GTS forbi just case

7 Likes

Just cause 4 sliter med elendige 51% på steam reviews mot myz med 89% as we speak. Hva driver jc4-aksjonærene med? Teller penger? :rofl:
De burde levere topp reviews isteden.
Men seriøst, dette er godt nytt for Funcom. Skal nevnes at jc4 har 3 versjoner av spillet på topp 20, men der blir de ikke lenge med slike reviews. Funcom stiller for en gangs skyld med et godt polert spill fra dag 1. Viktig for ryktet og kassa.

5 Likes

MYZ har 91% 235/258 positive

1 Like

Hvor ser dere dette ? dette viser på min steam. Ikke oppdatert med meg/appen kanskje ?

Det er kun anmeldelser fra folk som har kjøpt på steam.

1 Like

Steam only det du ser der. Gå innpå selve reviewsseksjonene og velg “Kjøpstype” : Alle. Og fjern diverse filter.

1 Like

252/279 90,3 positive

1 Like

Scroll ned til revies å fjern alle filter. Så ser du oppe til venstre der kan du velge mellom All, positve, negative

1 Like

Hvem tar nattskiftet ? Tror faen med den blir nr 1 ila natten :partying_face:

1 Like

9,5/10

14 Likes

Satt inne med et lite håp om å se det før jeg sovner, så noen må passe på å screenshotte dersom det skjer😂

Da er det lov å tagge alle med @fun.c.o.m

1 Like

Her får du vite plassering hver time, xx:15.
https://www.gamevizz.com/9066/

Ja jeg vet det, takk! Helt unødvendig, men er en litt mer spenning i å oppdatere siden selv å ha et håp på førsteplassen :nerd_face:

4 Likes

Haha! Jeg har kastet bort masse tid i dag, på å sjekke GTS i ett sett!

1 Like

Massiv PR for JC4 og Artifact…

Men MUTANT HOLDER STAND!

5 Likes

SALGSSIGNAL:

Edit: Kjørte 240 fra jeg var 18 til 30 år gammel, så det blir å selge alt på åpning i morgen.

Og mer seriøst, så ligger MYZ #2 GTS foran AAA-spillet Just Cause 4 som er en ekstremt kjent IP.

Det er ganske sinnsykt. Spillet med en :duck:, :pig: og :fox_face: selger mest i verden.

Lykke til med handelen.

9 Likes

DansGaming streamer enda, med tittelen:

I am having a blast with this game!

Han en av verdens fremste influencers, og er ikke sponset for å hype MYZ en gang. Chatten hans elsker spillet

This game is f*cking great - it has to be said

:money_with_wings:

https://www.twitch.tv/dansgaming

4 Likes

Slenger meg på her, 2 plass på Steam i selveste desember måned. Des har jo nesten 3.5 ganger omsetning i forhold til jan og faktisk feb også.
Vi snakker vel om 10000 vis av spill pr døgn tilsammen på alle plattformene. :moneybag::moneybag:
Beklager ett så haussete innlegg. Men tenkte att jeg fikk skrive det på denne tiden av døgnet, så blir det kanskje ikke lagt så godt merke til. :joy:

13 Likes

MYZ har holdt #2GTS gjennom hele natten.

Det er egentlig vanskelig å beskrive hvor sinnsykt dette er. Alle elsker spillet, det selger bedre enn en megapopulær AAA-tittel og IP sluppet samme dag og man får konsollsalget i tillegg.

Forventningene er knust, selv mine - og jeg er den som har vært megasuperkokkoshype på MYZ.

Hvis ikke aksjen tar av på denne utviklingen kan man like så godt ta Funcom av børs.

Edit:

bilde bilde

5 Likes