Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Legendariske filmklipp đŸŽ„

Nyhetskanal har blitt hacket angÄende en flystyrt i San Francisco i 2013 :sweat_smile:

1 Like

TrĂ„den heter legendariske filmklipp, ikke “forskjellige idioter som fjerter i en sofa”. Way off.
Flagget den, lag heller en egen typ YouTube trÄd med diverse fjas som denne :+1:

2 Likes

Den der var jo legendarisk!.

1 Like

Jeg synes ogsÄ det er moro Ä se forskjellige morsomme hjemmevideoer, men de er ikke relevant for en BerGenBio trÄd, Funcom trÄd, legendariske filmsnutter-trÄd etc,men heller en egen trÄd for sÄnne snutter.
Legendariske filmsnutter er typisk nettopp ordrett hva tittelen sier, feks en god snutt fra Gudfaren, Forrest Gump og andre legendariske filmer :wink::+1:
Ikke noe Joe Dumbass filma hjemme med mobilen sin :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Dangfart! :smiley:

2 Likes

Okei, jeg begynner Ä si meg enig med oilimp her. SprÄket er i forfall, "film"klipp er ikke hva det engang var. dette ble jo plutselig en aktiv trÄd, dessverre en popkulturell memetrÄd. takk for meg.

2 Likes

Samme her. Fin trÄd sÄ lenge det varte :confused:

1 Like

Da signerte moderator @Evilfreud avslutningen av denne trÄden, som lenge var bra.
I stedet for Ä ta forslaget om Ä lage en egen trÄd for disse hjemmevideoene, sÄ bruker han hersketeknikk og moderatorrollen til Ä endre navn pÄ trÄden og kjÞre eget lÞp.
Har @pdx signert dette?

1 Like

La oss ta alt som ikke er fra film i andre trÄder :slight_smile:

5 Likes

Beste tolkning av lucifer ever, fra filmen Constantine (Hellblazer) (Hollywood er forĂžvrig dust som ikke har lagd oppfĂžlger, og scrappet den mer trofaste tvserien etter en sesong)

1 Like
9 Likes

NĂ„ snakker vi. TidlĂžst!

1 Like
2 Likes
2 Likes

PĂ„ denne linken er det samlet endel godbiter:

https://twitter.com/drunkdoingshit

Det mangler litt Arnold:

4 Likes
1 Like
2 Likes