Nyhetskanal har blitt hacket angÄende en flystyrt i San Francisco i 2013
TrĂ„den heter legendariske filmklipp, ikke âforskjellige idioter som fjerter i en sofaâ. Way off.
Flagget den, lag heller en egen typ YouTube trÄd med diverse fjas som denne
Den der var jo legendarisk!.
Jeg synes ogsÄ det er moro Ä se forskjellige morsomme hjemmevideoer, men de er ikke relevant for en BerGenBio trÄd, Funcom trÄd, legendariske filmsnutter-trÄd etc,men heller en egen trÄd for sÄnne snutter.
Legendariske filmsnutter er typisk nettopp ordrett hva tittelen sier, feks en god snutt fra Gudfaren, Forrest Gump og andre legendariske filmer
Ikke noe Joe Dumbass filma hjemme med mobilen sin
Dangfart!
Okei, jeg begynner Ä si meg enig med oilimp her. SprÄket er i forfall, "film"klipp er ikke hva det engang var. dette ble jo plutselig en aktiv trÄd, dessverre en popkulturell memetrÄd. takk for meg.
Samme her. Fin trÄd sÄ lenge det varte
Da signerte moderator @Evilfreud avslutningen av denne trÄden, som lenge var bra.
I stedet for Ä ta forslaget om Ä lage en egen trÄd for disse hjemmevideoene, sÄ bruker han hersketeknikk og moderatorrollen til Ä endre navn pÄ trÄden og kjÞre eget lÞp.
Har @pdx signert dette?
La oss ta alt som ikke er fra film i andre trÄder
Beste tolkning av lucifer ever, fra filmen Constantine (Hellblazer) (Hollywood er forĂžvrig dust som ikke har lagd oppfĂžlger, og scrappet den mer trofaste tvserien etter en sesong)
NĂ„ snakker vi. TidlĂžst!