Jeg tror du har rett, minner meg litt som innsidesalgene i softox.
Så det vi kan konkludere med: Skal du starte et selskap som skal på børs må du for Guds skuld ikke gi ansatte aksjer for de kommer til å fucke opp alle forsøk på gjennombrudd.
Er jo ikke så rart at folk vil se dokumentasjon når et selskap, DD, var verdt 150 mill for noen månder siden og prises 10 ganger høyere nå
Fikk en skremmende flashback til den episoden ja.
Salget der hadde heldigvis ikke så stor påvirkning på kursen som en fryktet!
Kan ta selvkritikk på at det var noe unyansert, men jeg tror de aller fleste forsto hva jeg mente.
Men @Evilfreud, du som later til å ha så god oversikt over caset. Du kan vel vise til NOE dokumentasjon rundt hvorfor FDA vil gi godkjennelse?
Jeg kan heller ikke gi deg noen dokumentasjon på hvorfor de ikke vil gi godkjennelse.
Så vi får satse på at det er orden i sysakene hos tyskerene, så får vi se hva FDA. Den som lever får se.
Så da kan vi si at dokumentasjonen til testen ikke er publisert. De som er investert stoler på at et nystartet tysk firma treffer gullfuglen på første forsøk
Jeg bare forstår ikke hvordan dere faktisk verdsetter selskapet. At man skal ri hypen er noe helt annet. Da er det jo også en fordel å kunne kjøpe aksjer før man hausser i podcast
Føler dette blir som at man skulle kjøpt aksjer i for eksempel NANO, uten at selskapet hadde publisert noen som helst data rundt effekten og sikkerheten til produktet sitt (Betalutin), men kommunisert til markedet at dataene var gode. Skulle man bare tatt det for god fisk og regnet på kursmål forutsatt at produktet tok store deler av markedet?
De skriver jo at det fungerer og at de har detektert Covid-19. Det er jo en form for dokumentasjon det. Men de må sikkert teste mer for å kune si hvor stor treffsikkerhet testen har. Men det har ikke noe med FDA slik jeg forstår det.
Jeg tror svært få prater opp aksjer de ikke eier. At ErlendH som anbefalte aksjen eide den er jo soleklart. Vi andre måtte pent vente med å handle til episoden var på luften.
Er du så skeptisk er det bare å styre unna, er ikke verre.
Forsåvidt siden enkelte ser å ha mer interesse av å baise enn å faktisk lete opp info.
Så har jeg noe info.
Q: I am developing a SARS-CoV-2 test and want to pursue an EUA. Do I need to have all of my validation and documentation completed and submitted in an EUA request to FDA before engaging with the FDA? (Updated 5/4)
A: No. The FDA is interested in early interactions with test developers and will review data on a rolling basis. We encourage you to reach out to us at CDRH-EUA-Templates@fda.hhs.gov to begin pre-EUA discussions, even if you do not have your validation and/or documentation completed. We can work with you on the best approach for completing your validation, documentation, and submission of your EUA request.
Som igjen forklarer hvorfor det kommer kliniske forsøk senere.
Du kan jo ikke sammenlikne det å kurere kreft vha medisin med å detektere at et stoff eksisterer i en suppe. Det er jo en helt annen kompleksitet i å kurere kreft.
Er lenge siden Erlend anbefalte den aksjen. Irriterer meg at jeg ikke kjøpte mer den gang
Styreleder har solgt tidligere også. Sitter igjen med 1 million aksjer og slutter som styreleder snart. Ikke veldig dramatisk, aksjen åpner ned men tar seg nok raskt opp.
Noen som kjenner til om Saure har opsjoner i Lifecare?
https://newsweb.oslobors.no/message/508165
Ordinær Generalforsamling i Lifecare AS - fredag 26. juni 2020 kl 1000.
Dyr måte å betale regninger på:
Styret i Lifecare AS gir i medhold av aksjeloven § 10-2 jf. § 2-6 følgende redegjørelse i
anledning forhøyelse av aksjekapitalen i selskapet fra NOK 32.370.000 med
NOK 10.937,60 til NOK 32.380.937,60 ved utstedelse av 27.344- nye aksjer pålydende
NOK 0,40 pr. aksje til tegningskurs NOK 2,592 pr. aksje. Samlet tegningsbeløp er dermed
NOK 70.875,00 fordelt med NOK 10.937,60 i økt aksjekapital og NOK 59 937,40 i overkurs.
Aksjeutstedelsen er beregnet å koste 10000 kr
Zappa66, jeg er velidg usikker på hva du prøver på. Vil du ha billigere inngang eller vil du advare folk?
Jeg er selv ikke aksjonær
Premarket 8.4 kr er sterkt. Så det blir ikke en nedtur når markedet åpner som mange her har trodd. Lykke til å kjøpe lavere