Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lifecare (LIFE)

Jeg er med deg på denne ass haha!

han har jo rett, hvor er dokumentasjonen som fda skal basere sin godkjenning på?

…eller eksisterer ikke denne dokumentasjonen enda, og det er først etter FDA godkjenning Digid sitt produkt skal påvise nytteverdi?

Børsverdi 623mill. Ikke akkurat konkursprising, som noen liker å si :wink:

1 Like

Nei den er nok hos FDA, jeg ville syntes det var rart om tyskerene ikke har sendt all dokumentasjon FDA trenger for å godkjenne.

Men vi får se. Innen tirsdag sies det.

Aldri positivt nå personer i styret som i utgangspunktet skal kjenne caset best selger. Tyder på at de mener at aksjen var greit priset i underkant av 6 kr

Han er avtroppende styreleder. Slutter etter neste genfors.

Han var ikke avtroppende før idag. Gir beskjed til styret 10 dager før generalforsamling, synes du ikke noe av dette er negativt @evilfreud?

2 Likes

Kommer helt an på omstendighetene om det er negativt eller positivt. Og det vet strengt tatt ingen av oss en dritt om. Er han lei? Demotivert? Ny jobb? Sjuk?

Vi vet ikke hvilken dialog han har hatt med styret. Vi vet det er meldt idag.

Jeg klarer ikke la meg skremme nevneverdig av det nei.

1 Like

Dette er selvsagt udiskutabelt negativt.

Hvor negativt er en annen sak. Men isolert sett så er dette selvsagt en negativ greie.

1 Like

Enig i det. Men ikke dommedag.

For alt vi vet kan det være de skal ha inn en som har bedre kompetanse og som kan ta selskapet videre. Faktum er at vi vet forlite til å putte det i negativ eller positiv kurven.

Uansett blir nok selloff fra open, så får vi se utover dagen. Jeg tenker iallefall å fiske mer.

Ok, det kan selvsagt gå godt, men synes det er lite rom for refleksjon rundt caset her. Virker som alt baserer seg på at vi har bestemt oss for at FDA godkjenner innen tirsdag, så alt skal opp.

Blir naturlig litt skeptisk. Men som sagt, det kan fort gå godt! Lykke til! :crossed_fingers::smiley:

Da er det jo bare å styre unna aksjen.

Er jo et styremedlem som også selger, ikke mye men han selger

Tenker det samme, hvis folk er skeptisk og er usikre så kan man la være å være å legge penger på bordet for aksjen og vente heller til neste uke om Digid får gjennom FDA godkjenning eller ikke.

Det er vel ikke du rett man til å si høyt

Ja, jeg har ikke kjøpt, men man ønsker jo å følge flere case for å lære litt og følge med. Da er det interessant å diskutere hva som skjer og hva som er beslutningsgrunnlaget for at flere kjøper nå.

Ser @sparkonge også har prøvd å få noen svar, men det er liten interesse for diskusjon så langt jeg kan se. Men så lenge alle andre er enige, så er jo det flott :rofl:

2 Likes

Er jo flere som har prøvd å svare sparkonge med den infoen man har, men når han ikke leser og enda ikke har skjønt hvilket selskap som har covid testen. så er det litt søkt.

Men, han har gjort dette flere ganger, helt siden jul, før Covid 19 var på banen. Dersom han vet noe som ikke vi andre vet, og selger, så er det vel innsidesalg. Jeg forstår ikke helt greia. Dersom han vet at produktet ikke fungerer så burde vel det komme frem i en eller annen rapport.

Jeg tror nesten han undervurderer markedet, for det vet han ikke så mye mer om enn oss. Det han vet noe om er om produktet fungerer eller ikke. Ser heller ikke noen indikasjoner på det.

Er han også styremedlem i Digid? Nei, tror ikke det…

Dessuten har han sikkert tjent en del på aksjene allerede og vil sikre seg.

1 Like

Også litt søkt at du skal prøve å henge ham på veggen for å si at det var Lifecare sitt produkt, når det faktisk tross alt er et produkt av et joint venture som Lifecare eier 25% av… Litt som at vi ikke kan si at det er REC sine solcellepanel hvis de eies gjennom et joint venture i Kina. Det blir litt smålig i mine øyne.

Men nå skal jeg gi meg. Ønsker dere lykke til med Lifecare, jeg følger litt på avstand :ok_hand::sweat_smile: