Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lifecare (LIFE)

Blir nok et fall på open uansett. Ser på det som en kjøpsmulighet.

Varför står det 18.01.20 i botten ?

Uvisst. Står 18.06.20 lenger oppe. Dette var linken @evilfraud sendte

Skrivefeil, skal være 18.06.20

1 Like

Nei jeg tror du har helt rett.

Merkelig at styreleder stikker nå som det begynner å skje noe? Og selger såpass mye rett før en angivelig «bankers» FDA-godkjenning?

Synes det virker som at ikke all informasjon er på bordet her. Lifecare har gjort noen hopp tidligere også, da ble det med en gang innsidesalg og kursen dalte igjen.

Du skjønner at salget ble gjort for flere dager siden, og at kursen er allerede regnet inn i prisen vi har i dag?

1 Like

Det var voldsomt som folk skulle holde den nede/under 8kr idag i allefall. Gikk over 100k aksjer på et salg der.

Det har jeg trodd hver gang jeg ikke har gått inn dagen før, så tror jeg det er en fall på open, ender opp at jeg går glipp av oppgang. Men har sikret meg nå :slight_smile: lykke til alle sammen! 1 måneds tid er vi på et annet nivå i kursen.

Hvilket nivå kursen ligger på om en måned baserer seg vel på om søknaden blir godkjent eller ei? :woozy_face:

Så her overser vi fullstendig at styreleder trekker seg/ikke stiller til gjenvalg 10 dager før generalforsamling, samtidig som han har solgt 50% av aksjene sine de siste to dagene.

Like før den «garanterte» FDA-godkjenningen som skal sende kursen til himmels?

Noen sier det er mye luft og kjærlighet i PCIB-småprat, men her virker det som om mange svever litt høyt…

3 Likes

Han eier fortsatt 1 mill aksjer. Kan være mange grunner til at han ikke ønsker å stille igjen. Jeg sier ikke at dette ikke er negativt, men la oss ikke ta sorgene helt enda.

1 Like

Selvsagt, men å gi beskjed 10 dager før generalforsamling er jo ikke akkurat veldige hyggelig gjort. Ikke et godt tegn, spør du meg. Skal de da finne en ny kandidat på ei drøy uke?

Og å selge 50% av aksjene på to dager, samtidig som du sier fra deg styreleder-vervet er vanskelig å vinkle positivt…

1 Like

Det kom det litt mer informasjon fra selskapet. Styreleder trekker seg og selger (nok en) million aksjer. Merkelig når selskapet står ovenfor tidenes gjennombrudd?

Ingen på forumet har hittil klart å vise til dokumentasjon rundt hvorfor produktet til Life vil bli godkjent av FDA.

1 Like

Nå som det er 3 dager etterslep kan han ha solg resten idag og melde på fredag ?

Salget som ble annonsert i dag ble gjennomført 15.06 og 17.06, så det inkluderer dagens salg, iflg pressemeldingen.

På Merkur er rapportering 3 dager etter handel siste frist, men man kan melde før.

Leser du meldingen så ser du at dagens salg er medregnet.

1 Like

Vi står overfor tidenes gjennombrudd, styreleder går og selger 1 million aksjer. Til hvem montro? Retail over børs, eller til den eller de som skal inn i styret? Jeg spekulerer :smiley:

Du klarte å vinkle det positivt! Gratulerer! :partying_face::partying_face::joy::joy:

Produktet er ikke Life sitt. Det er digid sitt.

Skal du baise kan du iallefall prøve å ha sånne enkle detaljer iorden.

3 Likes