Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lifecare (LIFE)

Inne på 6.7

Weird flex, not ok.

3 Likes

https://www.shareville.no/aksjer/lifecare - her kan dere flex’e med kjøpspris. :slight_smile:

1 Like

Ute nei, her er det bare å avvente

Jeg har ikke fulgt helt med. Hva skal til for at de kan begynne med salg til bruk? Det er mer testing igjen etter FDA godkjenning, eller?

1 Like

Håper ikke det er mer testing. Da har jeg gledet meg for ikke noe jo, haha.

Er det idag meldingen kommer tro ? :man_shrugging:t3::thinking::crossed_fingers:

1 Like

Kopi fra forum på facebook;

Nyheter som vil komme fremover:
Covid-19 test – Godkjennelse FDA, USA (Uke 26)
Covid-19 test – Godkjennelse Tyskland (Tidlig juli)
Glukose test – Godkjennelse i Europa”

4 Likes

Dette er vel ikke bekreftet og bør tas med en goooood klype salt.

2 Likes

Word. Det blir for mye spekulasjoner, det vi vet er at vi får svar fra både FDA og BfArm. Søknaden innen og den får ta den tiden den trenger :wink:

2 Likes

Nyheter? Voldsom nedgang

Skulle ikke FDA godkjenne noe senest idag, ref forrige ukes innlegg?

Tror det er utålmodige aksjonærer som får kalde føtter

Igår. Var det alle trodde. Som er grunnen til fallet idag.

1 Like

På vei opp igjen nå. Blir nok litt berg- og dalbane her. Ingenting for folk med svake nerver

Caset er uforandret, folk får kalde føtter og større selskap har solgt seg litt ned. Det har florert med rykter om spesifikk dato når FDA-godkjenning skulle komme og dette har ikke stemt. Det er ikke engang sikkert den kommer denne uken.

Stay calm.

1 Like

Digid meldte selv: Digital Diagnostics expect approval from BfArM and FDA in the next few weeks. Så hvorfor ikke bare forholde seg til det?

1 Like

Dette meldte de 12. Juni. Så da kan en forvente godkjenning en gang i juli.

Blir nesten som Funcom i gamledager. Når melding kommer så blir det Rally til 8kr :man_shrugging:t3::partying_face::partying_face:

4 Likes