Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lifecare (LIFE)

Har du noen oversikt at han solgte seg ned på fredag?
Eller er det bare noe du tror?

Han har solgt hver dag, i ukesvis. Mtp det volumet og de prisene som var torsdag/fredag så har de mest trolig gitt jernet enda mer. Til vanlig har han jo solgt opp mot 1 mill aksjer i uken. Jeg tipper han har solgt minst 2 mill denne. Svaret får vi på mandag/kommende dagene.

EDIT:
Denne er oppdatert torsdag (?) og bildet viser pre-torsdag som jeg vet.

Er ofte normalt at man får en dipp etter en stor oppgang som 27% grunnet gevinst sikkring og er overrasket at den ikke gikk mere ned.
#Komplett gikk opp mye på torsdag og fikk en korreksjon fredag.

Nordic Nanovector gikk opp mye på torsdag og fikk en korreksjon fredag.

Tror det kan bli bra å sitte med lodd i Life fremover… sikkert veldig surt for dem som solgte rett før oppgangen på torsdag, og kommer det en possitiv børmelding til uka vil ikke jeg være den som akkurat hadde solgt :slight_smile:

Bech hadde ved start av salg i juni over 14 mill aksjer. Se bildet jeg postet som er nyeste frem til nå. Torsdag og fredag salg får vi vite neste uke. Enkelte på fb gruppen påstod jo at life hadde fått EUA godkjenning, noe som flere bet på. Påstanden var jo feil.

Vet det blir postet mye rart på FB og i forum som man må filtrere.
At vi venter en avgjørelse i nær fremtid er nok sikkert (possitivt eller negativt) og med holdningen til selskapet er nok oddsen størst for en possitiv nyhet (forhåpentligvis i løpet av uken som kommer.
Det at Bech trenger penger får være en privat sak, er flere på topp 10 listen som har stor kjennskap til det Life driver med og dem sitter på aksjene sine… har sansynligvis ikke akkut behov for penger.

Fyren trenger ikke peng. Han skal bare helt ut som aksjonær. Så lenge han selger så vil kursen gå ned da det ikke har vært, til nå, kjøpesterk vilje nok til å ta imot alt han har solgt for å holde kursen over 6. Så det betyr at så lenge Bech har aksjer så heller kursen nedover, frem til han er ferdig. Deretter blir det jo spennende å se om det kommer et vakuum med for lite salg i forhold til kjøp. Da vil kursen pushe oppover, frem til potensielle nyheter.

Så FDA har godkjent en 10min test fra OpGen

https://www.acla.com/acla-serologic-testing-white-paper/

1 Like

This is a fast test for antibodies, not a fast test for an active infection. There are plenty of fast antibody tests out there, so I would avoid this pump.
Now if a company makes a fast and accurate test for an active infection and is approved, that would be worth it. SRNE licensed a test that does that, but is not yet approved by the FDA.

Litt svrtmaling av det hele som kan skremme mange, men ellers bra info… så takker :grin:

Jeg redigerte litt sånn at posten virker mindre provoserende.

Jeg har også funnet ut at godkjenningen fra FDA faktisk er fra juni, men at OpGen tweetra dette sist uke som gjorde at SeekingAlpha plukket det opp på fredag. Så det er mindre rip life enn jeg først fryktet.

1 Like

Detta testet som länkas till, testar for antikroppar som människokroppen produceras efter man fått en virusinfektion.
Det kan dröja som vi alla vet från 5 dagar innan kroppen börjar produceras antikroppar.
Det tar visseligen 10 minuter att få svar, efter att du väntat 7200 minuter för att kunna testa dig och va säker på att testen är tillförlitlig :laughing:

Life:s (DDs) test Gör tvärtom, här har man antikroppar och testar för viruset. Då kan du göra test från dag 1 och upptäcka ett virus.

Dette er iallefall det life og DD påstår, at godkjenningen drøyer såpass får iallefall meg til å lure siden teknologien skal være såpass god og enkel.

Ja det är korrekt! Jag menar på att de saknas tillräckligt god klinisk studie för att testet skall bli godkänt och att det är detta DD nu använder tiden till. I slutet av Juli kom FDA ut med en guideline över vad som kräves för godkänt EUA.
Det är väldigt mkt tuffare än vad folk tror; inte minst urval och population. Man kan tycka att krav borde vara känt sen tidigare, nja säger jag då - i krisfall så ansöker man, startar med dialog och «jobbar sig» fram till lösning, därför FDAs guideline kom först nu.
Kan också se att FDA har «revoked» flera EUA godkjenninger i det sista.

Går du in på Digital Diagnostics LinkedIN sida står det under en av kommentarena
Från Digital Diagnostics, 6 dagar sen:
« All these points will be covered and documented scientifically in the clinical studies that will be performed in the next months and which are part of the overall documentation / application.»

Men OM testen blir godkänt, så innebär det i praxis att med Lifecares patenterte teknologi kan man testa en människa för valfritt virus - så länge man har antikroppar mot det viruset - och få svar på 5 minuter med väldigt hög sensitivitet (Enligt DD).

2 Likes

Sen är det en sak till som folk inte tänker på, men som FDA tänker på och det är Cybersecurity.
Slike tester kan man få Tag i människors DNA i stor skala, det går genom DDs «Device och setup)».
USA måste förhålla sig till det.

Exempel: Är minsta komponent i DDs testdevice från Kina, ja då åker de ut :wink: (eller så skall komponenten bytas ut med amerikansk motsvarighet).
Så det är inte bara bara.

De två hitills EUA godkända antigen testen är från två amerikanska läkemedelsfirmor (som FDA har jobbat samman med 1000-tals gånger).
Det blir lite mer «sjekk» om en tysk startup med 12 anställda och teknologi från en norsk firma värderad till 40 miljoner dollar, skall ha igenom ett «DNA» test som «sparar» informasjon i skyen på hela USAs befolkning (alla som tar test) - och detta skall igenom på 60 Dagar :wink:

2 Likes

Ryddet bort et par useriøse poster som ikke bidro noe til en bedre debatt.

1 Like

Dette er fra torsdag:

Som antatt så solgte han opp mot ca 1 mill torsdag. I morgen får vi vite om han gjorde det samme fredag. Det tror jeg også han gjorde.

2 Likes

Hvor finner du denne oversikten?

Jeg får det tilsendt. Vet ikke helt hvor de henter det fra.

Den er hentet fra infront.

https://tsdr.uspto.gov/documentviewer?caseId=sn90010716&docId=OOA20200811123608#docIndex=3&page=1

1 Like