Hvordan er ståa med søknaden i Tyskland da, noen som vet?
Selger seg videre ned. Snart ute, og vi kan forvente en mye mer stabil kurs. Til orientering: 7 juli hadde Bech over 8 mill aksjer.
Noen som vet hvem Espen Dahler er? Han tok en stor del av kaka
En på XI med store lommer
Tydelig at han har troa ihvertfall.
Fortsatt like skeptisk til Life Evil? Synes du virker litt interressert jeg
Har hatt 2 gode trades. Det holdt
Han hadde 7,7 millioner aksjer 24. juli står det på hjemmesiden til Lifecare. Så her er det tydelig at han har dumpet ut mye aksjer de siste dagene og har helt klart bremset mye av den potensielle oppgangen vi kunne hatt. Dette blir bra når han går tom for aksjer snart!
Lifecare går ned, hvorfor? Any news?
Er nok bare noen som har gått lei av å vente. Lite info å finne og mange rare aksjonærer (på HO) som bruker alt og ingenting for å få litt svingninger i kursen fører heller ikke noe godt med seg
Driver ikke bech fortsatt å selger seg ned…?
Får vel en turnaround når dette er ferdig, og klatrer litt igjen. Så kommer vel også nyhetene eventually. Ingenting å stresse med, vi skal samme sted osv.
Bech har ikke kjørt kursen ned slik som i dag. Han har solgt seg ut jevt utover dagen. I dag var det tydelig at noen enten ville fort ut, evt. noen som har interresse i at kursen skal ned før den går opp igjen…
Sist jeg så lista, hadde han fortsatt aksjer igjen, så det er godt mulig han tømmer seg nå, men i dag var det noe mer enn bare det
Jeg droppa ut når jeg hørte de delte ut digital diagnostics aksjer… Virket useriøst.
Okey …
Jeg solgte en god chunk i dag (ca 300 000 aksjer), og ser det utløste et lite fall. For meg gikk Lifecare fra å være et av de mest spennende selskapene på Merkur til å gi meg kalde føtter. Det ble annonsert at de kommer til å motta EUA innen kort tid i Finansavisen, men kikket litt på Digital Diagnostic’s LinkedIn side (under) og i følge det ene svaret der er det mye som tyder på at løsningen behøver mer testing før den godkjennes/kan selges. I forhold til Covid-19 mister man da verdifullt potensiale for hver dag som går. Og om det ikke kommer nyheter på en måned er jeg redd kursen vil falle ganske mye fremover. Jeg skal nok inn igjen, men sikret heller gevinst, og får heller kjøpe meg inn når det foreligger mer konkret informasjon.
Skjermbilde 2020-08-18 kl. 15.36.28|690x838 .
Det er meg som stilte spørsmålet, hehe
Fikk Karl Petter Østensen svar?
Hvordan ser det ut nå, med tanke på Bech? Evt andre som er på veioppover lista?
Clinical trials tar vel noen måneder ja, men i mellomtiden til de får denne ferdig, så vil de få en midlertidig hurtiggodkjennelse for å kunne produsere og selge sine tester.
Tror du det?