Tror ikke det er mye støtte her, antallet skjelett og bomber i det berømte skapet virker jo ikke å ha noen ende i dette selskapet.covid testen funker ikke. Og diabetes testen stsrtet en pilot i februar uten å ha gitt noen resultater enda. Dette er strong stay away ass
Det var en artig reise fra 1,60 til 8-9 kroner i det minste. Trodde ikke det skulle gå så fort, har hele tiden vært skeptisk til avtalepartner DD, og solgte halvparten på topp og resten på 6 kroner(bare så synd at det meste gikk inn i PCIB🤣)Jeg tror likevel på produktet, og vil vurdere inngang når kursen nærmer seg pre-DD-nivåer.
Eg kjøpte da eg såg tyskerene kom inn, så såg det ut som den skulle trende oppover, når begge tingene etterhvert feilet, så droppet eg den
Jeg sliter fremdeles litt med å henge med her:
Det er en person bak en av investorene i det tyske selskapet som nå har blitt implikert i Wirecard-skandalen, og det er da en risiko for at midler tilført fra denne parten i verste fall kan bli inndratt av finanstilsyn eller domstoler i EU?
Om jeg har skjønt det. Pengene DD lever på kan i verste fall stamme fra Wirecard.
Dette var langt verre enn jeg trodde. Har sammen med visse andre her lenge kjent eimen av noe råttent, trodde vi hadde med noen cowboyspekulanter som skulle ta en kjapp gevinst på en eller annen måte og stikke, men at hele selskapet kan være finansiert av svindelpenger, er rett og slett sjokkerende.
Hvor lenge har styret visst om dette? Det blir et interessant spørmål…
Insidehandel
29.11.19 3 innsidere, bla Sterna, kjøper tilsammen 600 000
15.01.20 Sterna selger 250 000
23.04.20 Sterna selger 1 125 000
17.06.20 Sterna selger 1 235 000, Holter(som blir ny CEO 07.09.20) selger 77 003
25.09.20 CSO selger 50 000
Siste salg jeg kunne finne for Sterna var 17.06, da hadde han 1 000 000 igjen, men aksjonærlister fra TI fra oktober viser at han kun har 500 000 igjen. Så enten har han solgt 500 000 uten å melde, eller jeg kan ikke finne meldingen, eller TI teller feil.
EDIT: Saure/Sterna gikk av som styreleder en gang i høst. Derfor har han ikke meldt salg av aksjer, antar jeg.
Me har rare regler for å melde salg
Da forstår man salgene til Sterna, blir bare flere og flere røde flagg her!
Worst case:
- Jeg antar at store deler av de 75 mill som IMS overførte, er allerede oppbrukt. Hvis myndighetene krever pengene tilbakebetalt til svindelofrene, er kanskje DD insolvent?
- Er det mulig at tyske helsemyndigheter setter den kliniske testingen på hold for etiske grunner hvis selskapet som er ansvarlig for testingen er under kriminell etterforskning? Noen som har et eksempel på dette?
Holter på suicide mission
mange røde lamper som blinker i LIFE nå
Det som er morsomt er jo at i hele sommer så gravde folk for å finne ut om Suare var med å spikre dealen med DD, noe som sikret han personlig 5 % av selskapet, uten å få noe svar av Holter og gjengen. Nå har Holter selv gått ut og sagt at den dealen bestod av de tre. I tillegg så ønsket Saure å gi aksjeopsjoner til Holter og Christian Hysing-Dahl på ca 1 mill aksjer, noe som ble stemt ned på den hasteinnkallelsen de gjorde i sommer, midt i fellesferien. Dette var det svært mange som reagerte på. De håpet vel at det skulle stille minimalt oppmøte for å vote nei.
Visste inget
Hvis noen her kjøpte eller solgte idag, vennligst oppgi grunn/tanken til handelen.
Solgt, tar den eventuellt i EMI på 1,2
Fylte på litt til etter det eg ser på som storm i eit vassglas. Er ganske så fornøgd med ressursane dei får inn i styret på ekstraordinær GF.
https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=517327&attachmentId=207507&obsvc.item=1
Trur Prof. Dr. Lutz Heinemann, vil vera ei bra fagleg tilvekst for selskapet vidare i arbeidet med ferdigstilling av Sencell. Er inne i selskapet med ein long horisont. Er også ganske så positiv til at selskapet får inn ein forretningsadvokat som er spesialist på M&A… Kan jo vera lurt å ha nokon med erfaring fra forhandlingar om nokon frå eit større selskap bankar på.
Eg trur ikkje Forgetdiabetes går upåakta hen hos dei større aktørane i farmabransjen. Så får folk i diverse fora hyle og skrike så mykje dei vil om DD og raude flagg Om det kjem noko ut av samarbeidet med DD er eg vel meir tvilande til, men om testen deira er i nærheten så god som dei hevdar, tilnærma lik PCR, vil den også kunne bli ei hyggeleg tilvekst i framtida. Gjerne ikkje som test for Corona, men det er jo rikeleg med andre mikroorganismar som kan trenge ein kjapp og nøyaktig hurtigtest.
COO - som for meg har virker oppriktig og ærlig slutter etter at intervjuet i e24 blir publisert… her holder jeg meg unna til siste ord i sagaen er sagt
Merker meg at dette ikke er børsmeldt heller. Er sikkert innenfor fordi de er ME notert. Men normalt vil man jo børsmelde om folk i ledelsen stikker.