Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lifecare (LIFE)

Har vi noen gang sett slik desperat bombardering med meldinger for å hausse kursen?

1 Like

Lifecare ASA: Mandatory notification of trade

Correction: Lifecare ASA: Mandatory notification of trade

European Commission recognises Lifecare innovations in implantable glucose monitoring

I dag er det veldig bra. Europakommisjonen anerkjenner Lifecares innovasjoner innen blodsukkermåling ved bruk av implanterbare enheter som svært viktige.

Hvor mye penger i kassen gir denne flotte anerkjennelsen?

Det var veldig beleilig at den nyheten kom akkurat dagen før tegningsfristen for warrantsene gikk ut. Det var imponerende timing, og volumet i dag var fantastisk selv om en stor del av omsetningen sikkert var aksjer som var kjøpt og solgt mange ganger i løpet av dagen.

Når Lifecare oppnår denne sertifiseringen, forvandles det fra et «forskningsselskap» til et «kommersielt» selskap. Vanligvis er det da selskapets verdsettelse kan øke mange ganger.
Dette er også det mest sensitive tidspunktet for fusjoner og oppkjøp fra store aktører med verdsettelsesmål på 4,0–7,0 NOK.

På ingen måte. Det er en hyggelig oppmerksomhet / publikasjon for å kaste lys på hva EU-midler brukes til på forskningsfronten. Hverken mer eller mindre.

1 Like

Det vil forvandles fra et «forskningsselskap» til et «kommersielt selskap».

image

Lifecare ASA: Last day of the Exercise Period for Warrants Series 1 issued in connection with the Rights Issue

I går solgte jeg Circio med en enorm fortjeneste og kjøpte Lifecare til priser fra 0,372 til 0,7 kr. Jeg bryr meg ikke om at selskapet utstedte aksjer til 0,334 kr. Jeg vil fortsette å kjøpe og holde dem i en skuff; etter to år vil fortjenesten være mange ganger større. Jeg lukket skuffen og ventet i to år.

1 Like

Lifecare ASA: Final results following expiry of exercise period for Warrants Series 1 issued in connection with Rights Issue

Lifecare ASA - Chief Scientific Officer to step down from executive role

1 Like