Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Du burde ikke kjøpt… Men om du skal selge, må du neste avgjøre selv :slight_smile:

Kremen det der…

Burde ringt ei bjelle når de ikke fikk noteres på growth…

Holder.

Vil se fortsettelsen. men øker ikke heller.

Det der er så lolz

3 Likes

Om noen er tungt inne her, så burde man definitivt vurdere å ta smellen og få igjen en tredjedel av tapet på skatten. Her er det 100 % ytterligere nedside.

1 Like

Hvis det viser seg at de har en solid cashburn i q1, så vil kursen sannsynligvis rase enda lenger ned.

image
image
image
image

L O L

Klipp og lim…

Det gjelder forsåvidt de 4 nederste på siden :laughing:

Har folk seriøst kjøpt i dette selskapet?

Edit:

Sorry, hadde ikke lest hele tråden…

Har de brukt Paint på windows :rofl:?

Lurer på om de selv hadde troen på dette her :thinking::thinking::cowboy_hat_face::cowboy_hat_face:

Veldig godt poeng @Silvertailfox, jeg har diversifisert etter å ha vært all in i NANO da de gikk nedover for et par år siden. Lærte noe veldig verdifullt av Joel Greenblatt, de største posisjonene man har bør være i de minst risikable selskapene, samt mindre posisjoner i de mest risikable som feks biotek. Med formelen tilnærmingen mener jeg Gotham fondet til Greenblatt hadde en avkastning på over 30% årlig, noen år så høyt som over 50%.

Jeg skal se på. :slight_smile:

Så skal jeg kanskje øke :wink:

Har testet ELE i mange år. Og uansett hvor dyster prognosene er så er der alltid en vei. Tjent mye på den aksjen også. Gjelder å ikke miste hodet.

Som gir utmerket mening om målet er at mye skal bli enda mer. Men ikke nødvendigvis noe å gjøre en kule av om det skulle være motivatoren. Mao; lett å skjønne jakten på :rocket:

Lærte også prisen av manglende risikostyring for ett år siden da PCIB stupte ala Harmony i dag. Sitter likevel med relativt mye av porteføljen fordelt mellom NANO, Softox og Pnor. Tre selskaper som fint kan ta ti-gangeren, men som alle er volatile så det holder. High-risk i utgangspunktet, samtidig som at det “kun” krever uttelling på en av tre for å få ypperlig gevinst selv om de øvrige i worse case skulle gå ad undas. En fordeling av risiko som ikke stjeler et fnugg av nattesøvnen.

Men det krever åpenbart at man styrer unna jalla som Life og Harmony, er årvåken mot binære case og tåler store svingninger.

Dette er jo Harmony tråden, Men jeg har noen lodd i Nano jeg og… :grinning:
Så jeg liker veldig god nye selskaper som har enorme muligheter, men jeg sikrer at de har produkter og har cash. (Jeg har og Kalera og Alternus Energy) men mye mindre nå en for noen mnd siden. Har redusert godt pgr Børs er ATH og har gått over til indeks fond og betalt gjelt. Kjedelig men ofte er Cash king og det kommer alltid gode muligheter. Men litt i high risk high reward er jo kjempe spenndene for de som har troen, og jeg føler med de som har Harmonychain nå.

Selskapet burde jo aldri ha sluppet inn på Euronext Growh listen. Dette minner mer om en investeringssvindel enn et aksjecase.
Her blir det sikkert mye moro fremover… Vurderte å shorte på 1,75, men turte ikke grunnet stor spread og store svingninger. Gjett om jeg angrer nå. Men sikkert andre som forbanner den dagen de stod opp om morran og tegnet aksjer i emisjonen…

3 Likes

Der kom den:

"Det er noe Harry Potter-lignende over det hele, der man på mystisk vis tryller frem Dogecoin mye mer effektivt enn konkurrentene. Nå viser det seg da også at de opprinnelige påstandene om effektiviteten var bare tull.

Den nattlige børsmeldingen fra Harmonychain demonstrerer også på utmerket vis at denne aksjen har intet å gjøre på Euronext Growth. Investorene har jo ingen som helst forutsetninger for å bedømme hva dette er for noe. Vi snakker altså om et selskap som driver med noe nær tryllerier, har nesten ingen ansatte, ingen dokumentert forretningsmodell og ingen inntjening.

Så må man ha forståelse for at Euronext Growth kan være en god finansieringskilde for selskaper i en tidlig fase."

1 Like

Digger han der :slight_smile:

1 Like

Thr Chr. er jo en tullebukk med gullfisk hukommelse.

Skulle man fulgt hans råd da hadde man ikke fått mye til.

1 Like

Han treffer dead on her da.

1 Like

Han treffer jo av og til, synd om du ikke liker å lese det men her er han spot on…

1 Like

Mulig. Men han har dummet seg for mye ut på nesten alt annet. Han er såpass selvgod at han klarer nesten ikke skrive kåseriet sitt. Thor Chr. er bom bom bom… Har du lest hans 100 idiot-innlegg om NEL?

1 Like