Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Ser ut som denne zafer kara har slettet bull innlegget sitt fra børsforum siden?

Hvem har personlig beriket seg på dette? Har bare fulgt med via øyekroken.

Kan være admin slettet det også.

1 Like

Pris/cash vil i hvert fall være ca 60 øre.

Har du hensyntatt evt burn i Q1 og Q2 da?

Jeg ser noen antar de brenner 20mill i kvartalet. med 173mill aksjer. Gir det sånn 34øre pr aksje.

Men hva de brenner pr kvartal vet vi egentlig ikke og fasit for Q1 Må komme innen 2 dager.

Ingen har vel beriket seg. kan ikke forestille meg at aksjen gjør annet enn å gå ned og da blir det tap :slight_smile:

Nei, har ikke det, cashburnen er vel kanskje en helt annen i 1. og 2. kvartal 2021 vs 2020?

Det kan vi anta.

Har lest gjennom hele tråden fra start til slutt i dag, og må si du imponerer voldsomt, @Evilfreud

Dette er ikke første gang jeg har sett deg advare andre brukere om potensielle farer ved nylig noterte merkur-selskap. Altruistisk av deg å opplyse saklig om potensielle fallgruver på denne måten :clap:

13 Likes

Hva nå med Harmonychain… De har jo ett produkt som ikke virker eller som er konkuransedyktig.
Må de starte på nytt?

Takk, du skulle bare vist hvor mye dritt man får ved å gå mot vinden.

Samtidig synes jeg synd på alle småsparerene som har tapt MYE penger, fått en drøss med DMs idag av folk som skulle ønske de hørte på meg før.

Det som er kjipt er at dette er folk som har 1-2 kanskje 3 aksjer og som er ned minst 30-50% på portis. Sånne folk forlater børsen og det er tap for oss alle.

6 Likes

Jeg har jo aksjer og jeg venter og ser. Vil se hvor mye dyrere deres enhet blir. De skal undersøke dette og melde. Andre ting de har på gang er dette Hydromining konseptet, patentene sine og SHA-256 forskningen for bitcoin mining.

Dette forutsetter jo at de har et produkt å selge.

Dette bygger på chippen som nå floppet.

De har ingenting. Og de er notert på Growth så verdien som børsskall er også minimal.

1 Like

Så du mener jeg bør selge?

Selskapet må snart melde Q1. ( innen Q2 er ferdig). Da får vi fasitt på hvor stor Cashburn har vært. Men selskapet har nada av verdier. Kun kostnader og forpliktelser. Produktet dems er foreløpig dødt. Og Bull markedet de skulle skumme ligger med knekt rygg samtidig som hundretusenvis av kinesiske miningrigger oversvømmer markedet.

Hva du bør gjøre må du finne ut selv. Men jeg hadde ikke satset på Harmoy.

Har vel indirekte skrevet dette nå i tre uker.

1 Like

Jeg vil bare se den faktiske kostnadsøkningen først.

Melder de at de kjøper bitcoin for alle pengene nå så ville det og vært noe som enkelte hadde sett verdi i. Tror ikke dagen i dag er rett for å justere beholding. venter til neste uke.

Yes. Skulle ønske jeg ikke hadde Harmony aksjer i dag :slight_smile:

1 Like

Hentet den gjengen her virkelig 100 mnok?

https://harmonychain.com/about-us/

Jeez.

1 Like

Ja det viser hvor viktig det er og diversifisere portofølgen. Og når en satser på aksjer som kan gå mye så må en og se at de kan bli verd 0kr. Jeg leste at: De største hedgefond ser mer på hvor mye de kan tape på en investering enn hva de kan tjene. Dette har jeg prøvd og ta inn mer og mer ettersom det gir en god indikasjon på risiko. (telenor kan tape lite og derfor tjene lite).

2 Likes