Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Ja, det var jo litt mer enn dine 200 000 :wink:

Jeg handler adskillig lavere volum.

Jeg er ikke blåøyd, jeg bare mener at det ikke er 100% sjanse for fiasko :slight_smile:

Fått inntrykk av at du kan være en av de som omtales som hausser tidligere i tråden, men skal ikke spekulere mer…melder meg helt ut av tråden på denne tror jeg… kommer nok aldri til å gå inn selv i selskapet, men lykke til til dere som velger å gjøre det!

3 Likes

Aksjen er i skrivende stund opp 47% bare i dag. Det er jo åpenbart hvem som har hatt rett i denne tråden nå vedr den siste meldingen.

Jeg tenker at her er det lite nyttig input å få vedr Harmonychain og mye annet.

Åpenbart bare FOMO. Jeg vil ihvertfall ikke sitte med skjegget i postkassen.

1 Like

De som har tilgang til dagens lister ser jo hvem som har dukket opp der. Samtidig er det nesten ikke short aksjer å låne.

Den enkelte får gjøre egne betraktninger. Men de fleste skjønner jo hvor dette bærer hen.

Åpenbart? opp +200% siden man ble rådet til å ikke ta i aksjen. jeg tenker mange mange folk der ute tenker at guttene fra gutterommet har større sjans å lykkes enn 0%.

Heller pris deg lykkelig over å ha hatt flaks (om du evner å realisere gevinsten) enn å tro at det er de som advarte som ikke visste hva de pratet om objektivt sett.

4 Likes

Ja jeg tok feil. Tjente bare 100%.

Unnskyld

Solgte du? bra.

Bedre risk/reward på flakslodd enn dette her. Men gratulerer til dere som har vært med på galskapen :moneybag:

1 Like

At du tjener penger på trading og fomo, sier ikke en dritt om selskapet.

30% opp på en dag. Flott, kall det Fomo… Når man begynner nærme seg +200% så bør du i det minst spørre deg om det kan dreie seg om noe mer enn Fomo? Mer, kun spørre spørsmålet.

Du faller nok ned fra tåkeheimen en dag, for dette selskapet vil aldri klare å komme med noe. Det beviser de selv med meldingene som har kommet også.

1 Like

Jeg har solgt meg ut. Men jeg kommenterer på skråsikkerheten din. Alt trenger åpenbart ikke å være fomo. Man blir overrasket igjen og igjen og igjen av aksjemarkedet.

Men hvorfor selger du når dette selskapet er så bra og har så bra produkt? Er jo det som er argumentet ditt.

Jeg har ikke sagt det er et bra produkt. Jeg sier at det er overraskende at folk ikke klarer å tenke at der er mange mulige utfall. Man kan verken skråsikkert si det ene eller det andre. Jeg selger etter 100% opp. Det tror jeg er greit uansett om selskapet får noe til eller ikke. Nå kan den hvile seg… så får vi se om jeg tar litt igjen.

Det er her du misforstår. Over tid vil slike aksjer kun ha ett utfall; ad undas. Som betyr at man i det lange løp vil tjene på å unngå åpenbare jallacase, selv om de unntaksvis kan ende i en fomo-rakett. Så sant man ikke har en unik nese for undervurdert søppel.

Mao; gå gjerne mot strømmen, men advarslene er fortsatt helt på sin plass uavhengig av prosentvis oppgang.

Skråsikkert.

Det er ikke nødvendigvis oppskrift til suksess.

Et forum involverer flere enn deg. For de aller aller fleste vil oppskrift til suksess involvere alt annet enn å kjøpe søppel til overpris.