Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Ikke kjeft selv om jeg gjorde 100%. :slight_smile:

The only sure thing about luck is that it will change

1 Like

Litt morsomt at den eneste i tråden som er positiv til selskapet har solgt seg ut :stuck_out_tongue:

Er ikke helt enig i det første du skriver, se bare på Thin… De overlever jo uansett hvor ille det ser ut… :slight_smile:

Jeg var ikke positiv.

Jeg sa at jeg var ikke like dommedagskråsikker som dere og at det er neppe resten av markedet heller. Jeg tjente 100% på den så jeg anser det som rett vurdert av meg.

Men nå har Harmonychain gått mye opp, jeg tror det kan være greit å la den ligge litt før man prøver seg igjen. Aldri feil å ta gevinst.

Da var min reise i Hmony over for denne gang. Tross det som virker lovende blant pros (og tåpelig blant cons), tørr jeg ikke være med videre og tar med meg fine 130% ut. Lykke til videre til de som tørr mer.

Føles litt kjipt å ha vært med fra 50 øre og solgte på 60 øre, men all gevinst er gevinst så :smiley:

1 Like

Og det har du helt riktig i. Fortjeneste betyr mer penger inn.

Er det snart på tide å kikke innom Harmonychain igjen for en trade?

Hvorfor ikke satse på DLT som faktisk tjener penger?

Hmony er jo nå en ren spekulasjons-aksje.

“DLT som faktisk tjener penger” er ikke ensbetydende med at den skal mest opp?

Harmonychain lager miners (ASIC) til Litecoin og Doge og jeg regsistrerer at Litecoin har gått opp ca 25% over helga. Doge opp ca 7%. Jeg tror det vil bety betydelig optimisme for markedet de prøver å adressere.

Nei

Harmonychain lager ikke miners.

Harmonychain påstår de har et design til en chip som før eller siden kanskje skal i produksjon. Men de har bare feilet på alle milepæler sålangt.

1 Like

Harmony har circuit design og simuleringer som tilsier at de kan produsere verdens mest energi effektive miner til Litecoin og Doge (om man velger å tro på deres børsmeldinger). Men alt det trenger man ikke si hver gang man skal snakke om Harmony? På ett eller annet punkt må man begynne å forkorte samtalen for effektivitetens skyld?

For øvrig, det å lage en chip inkluderer design fase så man kan strengt tatt snakke om at de lager en miner selv om de ennå ikke har et fysisk produkt til salg.

Ja det påstod de helt til de skulle produsere prototypen. Da endret alt seg.

Mao de har ingenting.

1 Like

La oss være tydelige på hva man kan lese i børsmelding og hva man tolker ut fra børsmelding fordi man ikke tror på noe de sier. det er en forskjell. De har meldt at de har design og simulering som tilsier verdens mest effektive og at deres produkt er kompetitivt…

Det er noe annet om man sier at man velger å ikke tro et ord av hva de sier. Som sagt tidligere, jeg tror 65% på fiasko (ikke 100%).

NewsWeb (oslobors.no)

harmony sniker seg bort fra fiasko chip prosjektet sitt og skal nå begynne med tradisjonelt datasenter. hele 1000 kvadrat.

For de som kan den bransjen vet det at det er svært vanskelig å skape økonomi med så lite lokalet.

3 Likes

enda mer tull og fjas fra harmony, tragisk at slike selskaper for holde på videre.

6 Likes

Kan også nevne at senteret er forlite til å få godkjent strømsubsidien for datasenter. Ikke teknisk mulig å bruke nok strøm med så få kvadrat.

2 Likes

Hører du mye på Rybak- Fairytale? Må jo gå igjen ene strofen i sangen om ikke annet… :slight_smile:

1 Like

Ikke smart å gjøre narr mens Harmony opp 10% :slight_smile: