Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Sier ikke noe om selskapet, men mye om aksjonærene…

1 Like

Du forstår ikke markedet. Derfor tjener du 0 på harmonychain.

Og du forstår det?

1 Like

Jeg forstår nok til å tjene på Harmonychain. Du må huske at andre kan ha tro på dem selv om du ikke har det. Oppsiden dersom suksess er massiv. Det er klart at det kommer til å bli svingninger her alt etter om optimisme eller pessimisme får råde.

Men hva skal de ha suksess med? De har jo null å vise til.

Databrikken er utsatt på ubestemt tid…

Har jeg påstått at de kommer til å ha suksess? Jeg sier jo jeg tror 65% på fiasko.

Du tror på ett eventyr, det ser man på motargumentene dine. Du har tjent penger her, men det betyr ikke at man alltid kommer til å gjøre det.

1 Like

DN har forstått de.t

1 Like

Her viser du jo at du ikke forstår markedet. Selv om ikke jeg eller vi har troa så er det selvfølgelig andre som kan ha troa. Da går aksjen opp. Og slik kan du tjene penger.

Hva er det å forstå, kast penger etter søppel og håpe på at andre tror på det? Det kalles flaks/lotto/gambling…

2 Likes

Huske på at det er forskjell på selskap og aksje. Kan være godt selskap og dårlig aksje men og motsatt. Aksjen henger ikkje alltid samen med korleis selskapet gjer det. Så ein kan tjene penger på ein aksje sjølv om selskapet er forferdelig som i mitt syn skjer i dette tilfelle

som sagt. Du forstår markedet dårlig.

EDIT: Nå skal jeg forsøke kjøpe Harmonychain igjen. den trades frem og tilbake i full fart. Noen prøvde å knekke den, men det gikk ikke.

Nå snudde det gitt :joy:

3 Likes

Endte ned 8,3% skikkelig pump n DUMP!.

Hvem hadde trodd noe annet.

2 Likes

Dette var vel en svært dårlig artikkel å reklamere for. De snakker jo som om de ikke vet at der er flere datterselskap under Harmonychain. Arctic Core AS, a wholly owned subsidiary of Harmonychain AS… Artic Core er datteren som holder på med datahaller og utleie av mining power som bruker low emisionn energy. Det har de alltid gjort.

Locotech er den andre datteren som holder på med ASICs som du tror bli fiasko. Greit at man “hater” et selskap, men get the facts straight. Kan ikke skrive negative headlines for at det andre Harmonychain selskapet ikke er dødt. Jeg tror det var DUMP PUMP denne gangen. Vi får se i morgen :slight_smile:

Kan jo ikke si at Artic Core leier ut veldig mye.

https://proff.no/selskap/arctic-core-as/oslo/internettdesign-og-programmering/IF8NUPH0C2C/

Omsetning som en Pølsebu som kun er åpent på søndager.

1 Like

hehe… Nei de leier ikke ut ennå. Men du må være enig med meg at overskriften er misvisende? Skal man liksom synes det er rart nå at Artic Core forsøker å posisjonere seg for å gjøre drift i henhold til vedtekt? Dette lukter av journalistlærling :slight_smile: . Jeg vedder på Dump Pump.

Det som er rart er at de prøver å lage en nyhet av at de skal lage et datasenter på 1000kvadrat.

Etter nødvendig infrastruktur er lagt inn har de svært lite areal og leie ut. De får heller ikke datasenter subsidie fordi senteret er forlite.

I datasenter sammenheng er det et lite hundeskur de har satt opp. Med svært liten mulighet for gode marginer.

Det kan du si. :slight_smile:

Men DN dummer seg ut her. Kan ikke skrive sinna artikkel om Artic-Core fordi Locotech sikkert blir å feile :slight_smile:

1 Like

Datasenterindustrien i Norge opplever økende etterspørsel på grunn av god infrastruktur og miljøvennlig energi. Dette har gjort at et heleid datterselskap av Harmonychain, Arctic Core, har kjøpt en eiendom for utvikling av et datasenter på 995 kvadratmeter i Halden, opplyser selskapet mandag.

På grunn av den store etterspørselen vil Harmonychain fortsette å se etter flere aktuelle eiendommer for både utleie og kjøp, opplyser selskapet.

Harmonychain kommer i forkjøpet av mange andre her (?)