Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

De bygger forlite til å kunne få subsidier så da taper de.

Det kan du si. Jeg er ikke uenig med at man trenger ikke bli kjempebull av dette.

Jeg er bare veldig lei og svært kritisk til dårlig main stream media. Det er noe vi alle som er interessert i aksjer burde støtte opp om. Finansavisene holder et lavt nivå og vi bør gi dem kritikk.

De har blitt mer og mer kjøpt og betalt, derfor dårlig journalistikk tror jeg.

Uansett synes jeg det er gøy å se at flere parter tar en del av kaka når det kommer til datasenter i Norge. Vi trenger mer konkurranse og flere aktører er jo bare bra :slight_smile: flere arbeidsplasser. Måtte de lykkes med dette!

De lykkes ikke, de store er for store. Og dette er forlite.

Når man ikke er store nok til strømsubsidien har man tapt.

For å sette det i perspektiv. Ene senteret til Green Mountain er 22.000 kvadrat.

Ikke alltid de største og “beste” sitter igjen som vinneren.

Green mountain selger storage og CPU power i cluster? Ingen av disse har facilities spesialisert til drift av ASICs? (enten om de skulle være Harmonychain sine eller fra noen andre).

De kan sikkert lett bygge om, men Green Mountain tar allerede skyhøye priser fra ymse sky aktører, jeg er ikke sikker på at de vil gå hardt etter krypto?

1 Like

Når man får strømsubsidier så.

De fyller på hos alle som betaler :wink:

Noen kjennere av Winstone Holding AS?

hvordan da?

Harmonychain utsetter på nytt - aksjekursen faller | DN

3 Likes

Place and Route. Hvis de har over 10 MW/Joule nå med bruk av auto routing så tror jeg dere kan regne med at performance vil gå drastisk opp. Jeg tenker tiden er inne for å kjøpe litt Harmonychain igjen.

Det utvikles flere tjenester for harmonychain sitt datasenter. :slight_smile: Harmonychain lanserer første egne softwareprodukt | Finansavisen

1 Like

Tut Tut :bullettrain_front:

1 Like

Steike som det smeller. Er det vits å øke her og regne med at den gaper opp i morgen?

Hvor ofte kommer Harmony med oppdatering om chip utviklingen?

Hver gang det nærmer seg en milepæl de må levere på. Så kommer det en oppdatering som egentlig forskyver alt noen måneder frem.

1 Like

:laughing: Hmm… er det lov å spørre om noen andre litt mindre biased kan svare?

Det er jo bare å se hva de har meldt, så skjønner du hva jeg mener.

De nærmet seg deadline for å lage fysisk brikke. BOOM utsettelse.

De kommer ut med noe de kaller operational status. Dette virker omtrent hver måned.

Når er neste deadline som du sier?