Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Det finner du i børsmeldingen.

Selskapet er største scammen på børsen pr nå slik jeg ser det, bare tradere som holder liv i den med pumps og dumps.

3 Likes

Jeg mener dere er altfor skråsikker. Markedet kommer neppe til å skrive 100% sjanse for fiasko her. Troen kommer til å variere og det vil aksjekurs også.

Snakket med Pareto om harmonychain her om dagen. De kjenner Lokotech og mener folkene bak er råflinke.

Kan du gi meg navn på hvem i Pareto som mener dette, dette avviker sterkt fra det jeg har hørt fra flere der som er ganske oppgitte over måten ting styres og ikke styres på, blant annet hvordan korrekt og tydelig informasjon kun gis markedet når de presses til det… Lukter ganske BS av den påstanden din der.

Takk, så snilt sagt. :slight_smile:

Jeg prøver ut Pareto plattformen. Kanskje selgeren bare sa det for å tekkes nye kunder. Vi snakket om alle aksjene mine og han sa noe bra om 80% av dem. Jeg ser det at det for dem kanskje ikke er så hardt ment som sagt, men like fullt så sa han vi kjenner folkene bak Lokotech og har fulgt med i lengre tid. Og definitivt positiv.

Kanskje du kan si hvem som er negativ?

Så det du sier er at det ikke er noen i Pareto som har vært positive.

Så du vil ikke si hvem som har sagt det, med andre ord det stemmer ikke?

Om noen er positive skulle det jo ikke være et problem å navngi dem slik at man kan ringe å sjekke om de har info vi som graver i selskapet ikke har.

Det som skremmer alle seriøse er at selskapet balanserer mellom ren løgn og missinformasjon til markedet. Selskapet presterte jo å “glemme” å nevne at chippen kun var et papirdesign som det ikke fantes noen fysisk prototype av. DER var det mange seriøse som begynte å ta avstand til selskapet.

Så når du sier at et meglerhus er positive. Er det ganske grov påstand,

3 Likes

Det er ikke en grov påstand. Her har du manglende evne til perspektivtagning om du kan påstå det er grovt.

Pareto megleren/selgeren jeg snakket med var positiv. Så kan du vri på det akkurat som du vil. Hvis du tror at jeg skal ringe ham opp og si, “Hei jeg poster av og til i et forum, og de vil at jeg må si navnet ditt for at jeg i det hele tatt kan gjengi at dere kjenner til Lokotech og synes de er flinke. Er det ok jeg poster navnet ditt på dette forumet uten at Pareto offisielt har en analyse dekning ute?”, Så tar du feil. Jeg har alt mitt på det tørre og sier dette uten den minste bekymring fordi det er sant. Jeg tar imot FT med et glis og så kan jeg henvise dem til vedkommende når den tid kommer.

Men, så var det din negative referanse? Kan du si det samme? Hvem er det som har gitt deg negative impulser i Pareto på Harmonychain? Jeg tror ikke det kan stemme fordi det er 180 grader i forhold til den samtalen jeg hadde. Ikke kall meg løgner uten hold Evil.

EDIT: Merk det som var sagt var akkurat det jeg sier. det var verken snakk om at man tror aksjen skal opp eller ned. det er mange ting som kan påvirke det.

3 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/544061

Harmony melder MOU med et selskap som er… under 2 uker gammelt.

1 Like

Men er fortsatt en av de bedre meldingene deres…

Da blir det opp imorgen da :rocket: :sunglasses:

Jalla trade er alltid mulig i søppelselskap :slight_smile:

2 Likes

Betryggende dette dubai selskapet bruker Gmail…, bare det i seg selv er et rødt flagg.

4 Likes

Ja ser der ja. MOU på Artic Core. 3 mnd varighet, blir det ikke noe så blir det ikke noe, men dette illustrerer jo hva jeg har sagt hele tiden. Det kommer til å komme en strøm av sånt inn fremover og markedet vil reagere positivt fordi det blir håp for en utbombet aksje.

lukter lang vei av dette tulleselskapet, er vel en del journalister som har begynt grave arbeid med å avsløre all bløffen?

De har jo lagt det opp fint også, slik at de kan sende en ny melding innen tre måneder om videre samarbeid med dette 2 uker gamle selskapet med gmail som epostadresse.

Jeg synes det er utrolig at greia er børsnotert.

1 Like

Ahh… så postkasse selskap? regner med de melder en haug slike MOUs nå før de får rigget opp collocation sentret i Halden. Ikke alle trenger være like seriøse. Gled deg til ymse kinensiske selskap tar kontakt. :slight_smile:

Men jeg tror ikke omsetning eller kursutvikling kommer til å stå tilbake likevel. det er en haug som skjer på krypto nå og Kommer Lokotech inn med hyggelig oppdatering så blir det mer.

Hvorfor skal kinesiske selskap ta kontakt? de har jo alt reetablert seg i usa og andre land.

Flere på Xtrainvestor har funnet info som tilsier at postkasse selskapet er relatert til thomas øye…

Blir bare bedre og bedre.

4 Likes

Han her?

1 Like

bingo