Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Det virker jo å være en person som passer ledelsen godt… :slight_smile:

“Vårt oppdrag er å distribuere banebrytende teknologier med fokus på Blockchain, AI, IoT, Machine Learning og Fintech for å oppnå høyere avkastning til en lavere kostnad gjennom effektiv kapitalbruk,” Flere buzzwords i en setning skal man lete lenge etter :rofl:

3 Likes

Lukter det dritt og ser det ut som en dritt, så er det som regel en dritt :slight_smile:

2 Likes

det er enkelt. utallige plasser kan man lese at Norge har helt sporbar grønn og billig energi og er politisk stabil.

altså den perfekte plass å holde til om man trenger stabilitet og sikkerhet rundt noe slik som en valutta. Du må gjerne ha problemer med harmoni men dette er fakta som ikke har noe med dem å gjøre.

Enig i at den MOUen virker som er en svak aktør bak. men det er ikke harmoni sitt problem, de driter vel bare i dem og kjører ut 5 slike MOUs til med andre selskap. Etterspørselen etter blockchain validation i norge er etter sigende stor.

Når harmony valgte å børsmelde meldingen så ble det deres problem.

5 Likes

Ny børsmelding fra dem nå og de har rett. En MOU er melding om at forretningsmulighet skal undersøkes. Storm i et vannglass?

De endret også varigheten fra 3 måneder til 36 dager.

Tror de ble tatt med buksene nede gitt.

Digg med gravere som finner dritten.

2 Likes

Håper du rakk å selge.

DN på ballen.

Vanskelig når jeg ikke har noe å selge.

«Vi ble kontaktet av Capgemini, og de forsikret oss om at de hadde gjort tilstrekkelig due diligence på klienten».

DN kommer til å henge på cap til de får svar.

Veldig spent på hva Cap sier.

3 Likes

Dette er beviset på at Harmonychain aldri burde vært børsnotert.

Overraskende (eller kanskje mer skremmende) mye negativ oppmerksomhet Harmonychain får etter en sånn liten melding.

Vil heller si veldig bra at pressen følger med på selskaper som har vært svært tvilsomme i måten de har meldt på tidligere.

2 Likes

Nå var det vel ikke pressen som presset dette frem heller. Synes det er litt smålig og holde på sånn. Greit man skal advare om ting og tang, men omfanget av det hele synes jeg er kvalmende.

1 Like

mest skremmende med aksjonærbasen eller de som støtter harmonychain, men ingenting overrasker meg på børs lenger angående nivået på investorenes kompetanse dessverre. Har vel egentlig blitt verre og verre med årene. Tragisk rett og slett.

4 Likes

Ikke helt riktig, DN. Sjekket opp og bekreftet alt.

Det er Jante som driver dem? :slight_smile: Men trøst deg med at de får ikke del i oppgangen, og den tror jeg kommer.

1 Like