Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Har du fulgt selskapet overhode?

Det har jeg. Siden selskapet ble børsnotert.

Ser ut som både FA og DN kommer med solid dekning i papiravisene imorgen.

Au.

3 Likes

Igjen, smålig og kvalmende. Vi alle vet hvem som har innflytelse på finansavisene.

Hva er smålig og kvalmende med det? Er jo greit at grumset kommer fram, for enkelte klarer jo ikke å se det selv… :slight_smile:

Om Øye er involvert er dette en av de større sakene iår.

3 Likes

Ryddet bort noen innlegg etter rapporteringer.

Helt greit å være uenig i media som graver i ting selskap helst vil holde skjult. Men da kan man diskutere det seriøst.

Herregud. Det er jo gutteroms operasjon dette. De få som har noen Harmonychain aksjer smiler jo ganske godt av dette.

1 Like

Vi registrerer med forundring at Harmonychain refererer til at Capgemini skal ha gjennomført en due diligence av Neo Mines. Dette stemmer ikke. Vi har ikke hatt noe oppdrag for Harmonychain. Vi har heller aldri utført en due diligence analyse av Neo Mines, ei heller av selskapet Matrix Mines, som fremstår som forgjengeren til Neo Mines, skriver kommunikasjonsrådgiver Nina Zimmer i en epost til DN.

Snipp snapp snute så var Harmony i deep shit for løgn og en del andre ting, bli nok sak for økokrim kommende tiden.

5 Likes

Konsulentgiganten Capgemini avviser Harmonychains forklaring om hvordan avtale med ferskt Dubai-selskap ble til: – Dette stemmer ikke | DN

1 Like

Oisann, da bar vist denne saken rimelig stor alikevell.

1 Like

Men er det virkelig slik at noen tror at de bare kan finne på at et slikt selskap har gjort en slik og slik jobb, og faktisk tro at det vil funke på mer enn 24 timers sikt? Det skjønner jeg ikke🙃

Den som har villedet styre eller ledelse burde gå på dagen. Ifølge DN er det CEOen

3 Likes

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Harmonychain er på børs. Fortjener såvidt en CoinGecko-listing.

5 Likes

Enig med siste taler. Børsen gir et skinn av legitimitet til noe som ligner stadig mer på et luftslott.

1 Like

Det er en fornærmelse mot luftslottene

5 Likes

Det blir spennende å se hva/om Euronext gjør med dette.

1 Like

Sitter å håper på en inngang på 50 øre igjen jeg.

Det ordner seg nok :wink:

1 Like

Blir nok strøket à la Lavo.tv.