Jeg ser på nickname din at du er født bear. Skulla stått Primabear egentlig.
Jeg kan gjerne ta et veddemål mot deg - Skal vi kjøre en % hvis oppgang og nedgang?
Jeg tør ikke vedde mot fordi jeg godt kan se for meg at kursen kan pumpes høyt. Jeg sier ikke at man ikke kan tjene penger på HMONY, bare at fundamentet i selskapet er suspekt.
Jeg spiser derimot gjerne ordene mine dersom denne chipen de påstår de har simuleringer av noensinne masseproduseres.
Jeg ønsker ikke fremstilles som arrogant, men jeg har nok mye mer erfaring og innsikt enn deg i Hmony. Dette er et lite selskap som er priset deretter og driver med utvikling av teknologi samt skaffe flere arbeidsplasser.
Nordmenn generelt er ganske mot krypto og Blockchain har jeg merket, og dette smitter seg og kryptorelaterte aksjer, men sannheten er at dette har kommet for å bli.
Jeg synes du enten lar vær eller leser deg opp, Harmonychain bygger noe stort i Norge!
Harmony har vel strengt tatt kjøpt et design, som en 3djepart driver å diller med.
De utvikler svært lite selv. Og det vises jo på de gjentatte forsinkelsene over hele linja.
Du er moderator for denne gruppen?
Moderator på forumet ja. Uten at det har noe å si for saken.
Jeg kunne tenkt meg litt annen tilnærming. Jeg ser dine poster siden notering, og jeg kan lett se hva du synes om selskapet.
Vi tenker ulikt.
Jeg har jo gravd i selskapet og fått rett hver gang.
Er helt opplagt at de har kjøpt et design og har svært lite kontroll på prosessen selv.
Hvorfor plager selskapet deg så mye?
Mener du at jeg ikke skal grave frem sannheten?
At jeg skal la være å kommentere åpenbar løgn eller tullete optimisme fra selskapet?
Du graver feil, og det er lov.
Jeg ser caset annerledes enn deg, og det må være lov.
Jeg graver frem fakta, du håper og tror.
Selskapet har forsåvidt ingen fysisk chip å teste på enda.
Alt er teoretisk.
For de som lurer på hvordan chip produksjon og utvikling egentlig foregår så kan man se denne.
Så kan man selv vurdere sansynligheten for at harmony klarer å produsere noe som kan selges.
Hva med et veddemål?
Du har vel alt investert i harmony, det er veddemål nok for deg.
At du er moderator her sier sitt. Det står at man skal være høflig og måten du presenterer deg selv er skammelig.
Skjønner ikke at du hisser deg så mye. Men jeg skal nyte reisen og ta meg god og dyp søvn.
Heldigvis har ikke moderator tittelen og mine meninger noen sammenheng. Hvor mener du jeg har vært uhøflig? fordi jeg har gravet frem fakta om selskapet?
For de som så videoen over, så er harmony kommet til det stadiet som beskrives på rundt 1min og 30sekunder - 1min og 40sekunder i vidoen. De har enda ikke fått produsert noen fysisk chip.
Tør som sagt ikke vedde annet enn å la være å investere og derved gå glipp av potensiell oppgang dersom ting går veien, men du må gjerne minne meg på hva jeg skrev her dersom chipen blir masseprodusert og faktisk har de specs de påstår at den har i simuleringene de påstår at de har gjort. Dersom det i tillegg er et vesentlig marked for Scrypt-mining er jeg mer enn villig til å spise alle mine ord her.
Tror vi bare må bli enige om å være uenige her Ønsker deg alt godt med investeringen, men ville tenkt litt over hvordan det har seg at de eneste som er opptatt av denne revolusjonerende brikken er anonyme nick på norske aksjeforum.
Jeg skjønner hva du sier og det er derfor vi er i et forum. Jeg har bilde av meg selv så de fleste ved hvem jeg er og ønsker ikke å være anonym.
Vi for sjå hvor reisen går, men at man kan tjene noen penger på trades her er veldig sannsynlig.
Du får ha lykke til med investeringene dine.
Nok en gang dårlige nyheter fra selskapet
Kryptoselskap utsetter prosjektdeltakelse ytterligere
I februar meldte kryptoselskapet Harmonychain at deres heleide selskap Lokotechs Scrypt Asic ikke ville være ferdig til et såkalt Multi Project Wafer-run i mars. Neste mulighet var i juli og deltakelsen ble dermed utsatt til da.
Tirsdag melder selskapet at den tidligere prosjektet forsinkes ytterligere på grunn av forsinkelser hos designeres underleverandører. Prosjektet vil derfor utsettes til november.
- Vi har valgt å utsette deltakelse på MPW til neste run, med oppstart i november, for å ikke påløpe avlysningsgebyr, i lys av den nye informasjonen, kommenterer teknologisjef Christian Rustad i Harmonychain.
Han sier videre at siden produksjonspartneren er fullbooket ut 2023, vil ikke forsinkelsen påvirke eventuell masseproduksjon vesentlig, og at ASICens forventede effektivitet er fortsatt uovertruffen.