Styreleder helt uten erfaring med en sånn rolle er ikke akkurat positivt. Burde kunnet tiltrekke seg noe mer erfarent. Jeg selger imorgen.
Vi får se da, tror du tar veldig feil.
Men svaret får vi lengre fram.
Har man ikke troa er det best å selge!
Han er god til å hausse opp aksjene sine da…
Fordi at…? Bolstad Johansen utsondrer ikke akkurat tillit eller tyngde på noen som helst måte.
Da var vi kommet ett godt stykke lengre, å det viser seg att designet er en fysisk chip som når vidresendes fra dicing over helga.
Primærinnsidere kjøper aksjer i bøtter og spann, å aksjen har løftet seg pene 25 % denne uka.
Ser ut som en posisjonering mot test av ytelse i mai er igang!
HARMONYCHAIN AS - Ny nyhet i kategori ALL
21.05 20:00:00: INNKALLING TIL ORDINÆR GENERALFORSAMLING kategori: annen infopliktg.
https://newsweb.oslobors.no/message/591097
Legger spesielt merke til punkt 11 i inkalling til GF
- Fullmakt til å notere Harmonychain AS’ aksjer på OTC market i U.S.
OTC Markets er et U.S. og International Equity marked for mellomstore og tidligfaseselskaper. Listingen av Harmonychain AS’ aksjer ved OTC QB er antatt nyttig for selskapets aksjonærer og naturlig da selskapet jobber med teknologi rettet mot et internasjonalt marked. Styret anbefaler derfor generalforsamlingen til å gi fullmakt til å gjennomføre en notering av Harmonychain AS’ aksjer på OTCQB dersom styret anser det som hensiktsmessig. Fullmakten løper i to år fra avholdt generalforsamling.
Dagens 2 innside kjøp, CFO Ben Miklozek og Styremedlem Susheel Nuguru som også jobber hos Nordic semiconductor
HARMONYCHAIN BLIR GARANTERT UKAS VINNER ELLER TAPER - MÅ FØLG MED! SANNSYNLIGHETEN FOR ASIC CHIP VERIFISERES ER GODT OVER 70%! HVA VIL DET BETY FOR SELSKAPET? I MITT INNLEGG SKAL JEG KOMME MED INNSPILL, FREMTIDSUTSIKTER, OPPKJØPSKANDIDANT OG MYE MER.
Selskapet som kom på børs 2. kvartal 2021 med sin ASIC scrypt chip er snart klar for markedet. I følge børsmelding forrige uke skal verifisering av ASIC chip bli meldt til markedet innen en liten uke. Det er kommunisert 4. juli i følge nøkkelpersoner i selskapet. Her kommer det melding i kveld eller i løpet av 1-2 børsdager. Hvis du er heldig så får du tak i aksjer i morgen.
Børsmelding som kom i forrige uke:
Lokotech AS, et heleid datterselskap av Harmonychain AS, har i dag hatt et møte med ASIC-designerne. Kretskortene med påmonterte komponenter og MPW-ASIC’er er nå returnert laboratoriet, og har påstartet validering. Kretskortene har passert visuell inspeksjon og initielle tester for spenningsintegritet. Validering av basisfunksjonalitet – at kretsen leverer i henhold til simulering - som er neste steg i prosessen, er påbegynt. Vi vil oppdatere markedet så snart denne prosessen er ferdigstilt og resultatet foreligger.
Betydelig kjøpsinteresse for Lokotechs Scrypt kretskort (Hashblades). Prisen for Hashblade skal ligge på ca. 1999$ - 2199$. NewsWeb
Selskapet har nylig deltatt i Litecoin Summit og skal delta i Miami i slutten av juli 2023. Se link under for børsmelding og miningdisrupt.com. Selskapet har hittil brukt null kroner på ekstern markedsføring, og fått bekreftet hypotesen av en betydelig markedsinteresse. De kan erstatte hele den eksisterende Scrypt-hashraten med et sammenlagt forbruk på omlag 80MW.
Harmonychain-gruppen signerer rammeavtale med en estimert brutto kontraktsverdi på 900 millioner kroner med Keytouch Technology AS.
Teknisk chart - Se vedlagt chart.
Kursen har i år vært veldig volalitet innen intervallene 0.600-1.200 og nå etablert seg rundt 1.00 kr. De som kjøpte aksjer 0.600 har delvis gevinst. Aksjen har falt noe tilbake etter en god stund på 1.100. Volumet i aksjen har vært stabilt på ca. 1 million, så avstanden mellom kjøper og selger blir jevnere. Kursen ligger over både SMA100 og SMA200. Siste 100 dagers GG ligger over 200 dagers GG. Det som er meste interessant er MACD, som ser ut til krysse gjennom om ikke lenge. Alt dette til betrakting ser både volum og momentum positivt for kursen videre.
Endring av styreleder fra Bjørn Zachrisson til Yngve Bolstad Johansen. Jeg synes det er veldig positivt at ny styreleder selskapet ikke er som tidligere styreleder, en storeier. Tidligere har det vært noen diskusjoner mellom de 2 største eierne, og med denne endringen har selskapet fått en helt ny kultur og samarbeid. Dagens styreleder Yngve har gjort både styre og aksjonærene veldig fornøyde med sin ledelse. En offensiv men samtidig realist styreleder vil nok reise selskapet til en milliardbedrift.
Innsidehandel i selskapet
13 innsidehandel kun i 2023. Alt fra ny styreleder og styremedlemmer til grunder CFO Ben Miklozek.
Risiko og sannsynlighet - High risk high reward
Med stor oppside så følger det med stor nedside, da kan du lik så godt kjøpe fond og vente i 10 år. Denne aksjen er ikke for mennesker med høy puls. Min sannsynlighetsberegning ut i fra børsmeldinger og min erfaring tilsier at sannsynligheten er høyere for suksess enn ikke.
Velykket - Bør aksjen fort gå til 2.000 - 3.000 i løpet av noen dager. Selskapet er priset 168 mill og bør raskt bli verdsatt til 1 milliard.
Ikke vellykket - Da går turen nok 0.4000 til ca. cashbeholdning. Vil uansett hente seg til dagens verdi med filecoinprosjektet og Øksnes.
Med andre ord så er ikke ASIC chip priset inn noe særlig.
Litecoin Block Reward Halving Countdown - Dato for halving er 2 august.
Etter at hver 840 000 blokker er utvunnet (omtrent hvert 4. år), halveres blokkbelønningen og vil fortsette å halveres til blokkbelønningen per blokk blir 0 (omtrent innen år 2142). Per nå er blokkbelønningen 12,5 mynter per blokk og vil reduseres til 6,25 mynter per blokk etter halvering.
Bitcoin har knust børsene i år, og finansielle giganter posisjonerer seg innen krypto.
Nivået på totalverdiav digitale valuta er fremdeles lavt. Harmonychain fokuserer hovedsaklig på Dogecoin og Litecoin. Jeg mener klima i krypto er veldig god om dagen. Litecoin er opp over 25% siste dager. Litecoin er en av de store altcoins som ser sterkest ut. Dette ser meget positivt for Harmonychains ASIC chip.
Ansvarsfravikelse og ikke anbefaling.
Jeg eier aksjer i selskapet. All kjøp skjer på egenhånd da aksjen er veldig volalitet.
Alt dette i betraktning har jeg økt min beholdning, og har tatt et lodd. Det som er godt er at avklaringen kommer denne uken. Flere tek-selskaper henter seg godt. Med god stemning i USA i år, krypto som reiser seg fint gir jeg Harmonychain mulighet
Nå er det bare timer og dager igjen til selskapets gjennombrudd med ASIC chip.
Uansett er det bevist på at de har laget en fysisk chip. Harmonychain kan gå 100 gangen
Kan den ikke gå mer? Synes du var litt tam i dine spådommer nå…
Vent å se hvordan jeg smiler til banken!
Var Ikke det du som hausset DLTX? Hav skjedde?
Aldri eid en aksje i det selskapet, så nei
Hvorfor har du så mye mot selskapet, du håper jo på Alle innlegg om
Ikke alle, bare noen og spesielt slike innlegg som kun er ren haussing noe jeg mener ikke passer seg på dette forumet. Hold det heller til lukket facebook sider og andre ekkokammer.
Kan du gi meg en forklaring på hvorfor mitt innlegg er hausing, det er basert på fakta .
Hva er det som gjør at prisingen av selskapet er feil? Hva legger du til grunn, slik jeg kan forstå hva som jeg eventuelt ikke ser?
Jeg betaler 600 kr og har min fulle rett til å skrive det jeg synes er passende.
Men la oss ha en diskusjon for og mot, helt vanlig uten følelser eller hat. Kanskje vi kan lære hverandre noe? Forum er for læring!
Er du også en del av Erlend som driver datasenter, skjønner ikke ditt motiv.
Bare det at du nevner nye styreleder som positivt for selskapet, bekrefter vel at dette er kun ett selskap som liker å lage blest for ledelsen sin egen vinning og tradere som jeg regner med du er. Hva er det nye styreleder kan bidra med, annet enn spam på diverse forum? Jeg har i alle fall ikke sett noe annet fra den kanten…
Chip? Den de har drevet med i noen år nå, som ikke har vært noe som helst. Hva gjør at det nå plutselig skal bli suksess? Lukter thinfilm av den påstanden, det er også ett selskap som kun har levd på aksjonærene og fortsetter med det via ett samlebånd som kan lage alt i verden…
Kan du nevne antall norske selskaper som har tatt 100-gangeren? En slik påstand er ikke basert på fakta, men tro og håp. Som blir til haussing når det skrives i så ekstreme termer.
Styreleder er en av de få styreledere på børs med en teknisk profil i klasse Musk. Fyren har jo massiv kunnskap på teknologiutvikling og en haug med publikasjoner.
Styreledere flest har opplæring i juss og finans. Mitt inntrykk er at Johansen klarer seg godt drr i tillegg til å være ett av Norges hvasseste teknologihoder.
Det den nye styrelederen har klart så langt er å rydde opp i mye urolighet. Nå er selskapet on track til å levere. Den mye omtalte chipen som TI har hauset som scam, er nå levert fysisk. Dette under Johansen.
Nordic Semiconductor er jo en eksempel.
Fra 0.5 kr til 300 kr er vell mer enn 100x
Noen gutter som startet i kjelleren i Trondheim. Priset til 25 milliard. Da kan vel asic chip prises til 5 milliard som gir nesten 100 X
Var noen gutter som startet Microsoft i kjelleren eller garasjen også, uten at det er beskrivende på hvor lett det er å skape en megasuksess. Haussing handler om å omgjøre et lite nåløye til en vidåpen låvedør. Dine innlegg er prakteksempler i så måte.