Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

NOD ble startet av fire studenter som kunne noe selv. I et selskap der kjerneverdien er et chip-design (i verdensklasse!) ville jeg forvente å finne ingeniører, fysikere og matematikere, gjerne med et kjent navn. Det mest tekniske HMONY kan skilte med er en fullstack utvikler.

Det er uforståelig for meg hvis dette selskapet er noe annet enn svindel.

Men det er god komedie i det og :popcorn:

3 Likes

Å karakterisere styreleder i Harmony som en teknisk profil i klasse Musk er som å påstå at han guttungen som tagger t-banevogner og løper fra politiet er Michelangelo født på ny. Det er selvfølgelig mulig, men lite trulig. Hvor mange opsjoner skulle styret ha igjen?

Takk for en god latter.

1 Like

Jeg har bilde og er ikke anonym. Kom med deres ansikt Harmony- haters !

Hører du ikke er opptadert i selskapet enda.

Gå på sak ikke personer.

Harmonychain har kjøpt/fått laget et design av 3dje part. Snart har de en fysisk chip som skal igjennom masse testing for å luke ut bugs og evt finne ut faktisk ytelse.

1 Like

Testing er godt i gang, å svaret har vi om ikke mange dager.
Hva tester de om den ikke er fysisk ? :relaxed:

Du har jo tidligere sagt at det IKKE finnes eller blir aldri en fysisk chip. Begynne du skjønne alvoret snart?

Frem til nå har det ikke eksistert en chip. Jeg er spent på hvilken ytelse den har når endelig version endelig foreligger. Holder dog ikke pusten.

1 Like

Men du har jo tidligere kalt dette bare luft?

Dumt å holde pusten, men heller sortere fakta selskapet har kommet med underveis i MPW.
Verifiseringa har en risiko, så får man se hvordan de kommer ut ila kort tid.
Tviler på så mye innsidekjøp om de tror det ender med failure.

Det har jo vært og er fortsatt bare luft. Skal heller endre mening den dagen endelig design og ytelse foreligger.

Da har de noe som kan bli et produkt. Men holder ikke pusten. Hvorfor vil en tredjepart som har et superdesign selge det? Mye som ikke stemmer. Men god underholdning er det.

4 Likes

Jeg er glad for at du går riktig vei at du er spent på resultaten, for meg er det en storfremskritt fra tidligere samtaler med deg. Hva skjer hvis melding om chip verfisieres?

Hva skjer med mcap og de melder om 20 000 salg under prasale ?
Da er det ett salg på det dobbelte av dagens mcap.
Jeg tror de melder meget godt presale og mulig større B2C kontrakter ila sommeren!

Har nada å si med «verifisering». Det er bs melding for å hype aksjen. Scroller du bakover i tråden finnes det en veldig god video fra LTT om chipurvikling. Når man har første faktiske chip. Starter den virkelige jobben.

1 Like

I en tidligere børsmelding ble det oppgitt at selskapet ikke hadde penger til å produsere chippen, selv om testene skulle være positive. Har det kommet noe nytt angående dette? Om de mot formodning kan bevise ytelsen på chippen blir det kanskje lett å hente penger eller kanskje de betaler for det gjennom pre-sales (er det nok til å sette i gang produksjon?)

https://newsweb.oslobors.no/message/581378

1 Like

Nada å si om den verifisere… haha.
Tror vi stopper der, så får vi ta ei oppsummering i tråden senerer om den får betydning.
Sykt morro att de har en fysisk chip, så alle mente var luft, der tok mange grundig feil.

Er vel masseproduksjon det var snakk om
Men om verifiseringa er Ok trur jeg de kjører cash up front.
Om de eventuelt trenger å innhente er dette ikke en kriseemisjon med en vekstcase emisjon. Tenker da kurs er noe helt annet en dagens.
Tenker vi skal godt over ipo på 1,80 i første omgang ved positiv verifisering, kommer de med kontrskter/presale tall kan vi fly høyt, men dette avhenger av tall vi foreløbig ikke vet :grinning:

Ingen tok feil rundt chip eller ikke. Frem til nå har det ikke eksistert noen chip kun et teoretisk design. Så fort de får laget en faktisk chip starter den store jobben. Så er jo spørsmålet hva endelig ytelse og slikt blir.

1 Like

Bra FA tar dette opp. Spørs om ikke Tilsynet har sitt å si om saken etterhvert også.

4 Likes

Totalt useriøst selskap, skulle aldri vært notert på børs.

3 Likes