Med overkjøre Bitmain mener jeg scrypt minerne deres. Bitmain leverer massevis av produkter for mining av blant annet bitcoin. Bitmain har nylig lansert L9 som deres flaggskip. Dette er markedets desidert råeste scrypt mining produkt før Loko begynner å levere. Stemmer de siste simulerte tallene vil Loko sine maskiner bruke 2,5 ganger så lite strøm på samme hashrate. Dette tenker jeg må være veldig bra.
Reddit er skeptiske:
https://www.reddit.com/r/litecoinmining/comments/1fblayf/lokotech_scam/
Edit: en til
https://www.reddit.com/r/litecoinmining/comments/1dprris/lokotech_tape_out_delayed/
Reddit er vel ett forum, flere er skeptiske, å det sikkert av god grunn etter mye utsettelser.
Samtidig er dette ganske komplekse greier som tar tid.
Synes det er fantastisk vi har norske grundere som nå mulig lykkes med dette!
Tiden vil vise, kommer nok mye framover her nå med stenging av batch og tape out!
Hvofor det ble solgt mindre er nok mest sannsynlig at Lokotech er en ny aktør å de må bevise. (Er vel solgt for rundt 8 Mill pr 30.06)
Men torsdagens børsmelding viser de at ting fungerer.
Viktig milepæl som kan forbedre salget
Anslag på solgte fra tidligere tidspunkt var utifra selskapets egene target som de også opplyste i H1 at salg har vært dårligere en forventet.
Dette er en startup å de utvikler, dette er en prosses som nå begynner å utvikle seg i riktig retning
Så får tvilere bare tvile, fint med forskjellige meninger. Er jo bare å holde seg unna, er jo mye annet å kjøpe på børs
Bekreftede ordrer på ca 850 000 $, blir vel fort rundt 10 mill da.
Ordre og salg er to veldig forskjellige ting.
Men impliserte ordre til ca 850k er vi enige om, det er jo også det de skriver. Så får de vel heller ikke full betaling før de er levert/skal leveres.
En ordre er vel noe som fullføres ved en bestilling. Ikke veldig stor forskjell, salget fullføres vel når varen leveres.
850 000 K $ er beløpet.
Jeg ser bare hva selskapet selv skriver i meldingen.
Ser nok update på dette snart, kommer vel både close av batch og tape out snart.
Mulig de 900 blades de skriver om også blir med på batch 1, fort 20 M om det slår til.
Sjansen er ihvertfall tilstede nå som simulering gikk meget bra!
Update kommer vel når varene skal shippes og de faktisk kan regnskapsføres som salg. ( som selskapet egentlig skriver selv også).
Veldig overraskende om de ikke oppdaterer med antall når de stenger batch som skal produseres, vi får se
La oss holde tråden til selskapet, ikke meddebattanter
Villbasse
Der kom det en melding som ikke mange forventet. Fytti så rått!!
Har dette selskapet noen patenter på teknologien sin?
I ett innlegg her i tråden står det at de har to patenter fra 2019.
Hvorav det ene visstnok er et patent på kryptomining med egenprodusert elektrisitet?
Her er et bra innlegg fra tidligere:
Og en gammel Reddit-tråd:
https://www.reddit.com/r/norge/comments/isq5nb/cryptotech_aka_norsk_cryptosvindler_bedrift_slått/
Det er så mye røde flagg her. Blir ekstremt overrasket om chipen funker som lovet.
Men opp er ned og ned er opp og powerpool-dealen kan vel kanskje redde hele suppa her.
Det er litt typisk norsk satsning føler jeg. Så mye store ord og så får selskaper som faktisk leverer.
Evilfreud er du overbevist at du hadde feil og at jeg hadde rett?
Eller skal ego ditt som vanlig stå parallellelt med staheten din.
Noe gleder jeg meg hva du skal servere nå av faenskap, eller skal du bare være stille i mørket?