Har de faktisk levert noe produkt enda, og hva skjedde med hashblades f. eks?
Red Panda Mining har noen gode poeng imo:
Har de faktisk levert noe produkt enda, og hva skjedde med hashblades f. eks?
Red Panda Mining har noen gode poeng imo:
Dette er litt prematurt.
Jeg har null tro på ASICen, og hvis jeg tar feil så står jeg for det. Men vi kan godt vente på fasiten før vi konkluderer.
Kommer nok en saftig emi nå snart. Men da kan de vel bare emittere mot oppkjøperen?
Ganske overbevist om at dette bare er rør, ja
Oppsummering av videoen:
Lovende! Blir å investere jevnt å trutt
Fantastisk utvikling for Lokotech som håpet siden vi lå på 0.60 for ikke mange måneder siden !
-Økende omsetning
-øker i powerpool
-øker i artic core
-flere kontrakter på volumordrer av hardware
-ventes tape out anytime
Håper alle som var mest opptatt av å snakke dritt om selskapet har fått kjøpt seg ett par aksjer her istede.
Stay tuned!
Opp 259 % på 1 år
Jeg er litt motsatt, får håpe dem ikke har fått med seg noe som helst av oppgang
Litt som i bordtennis hvor man sier unnskyld dersom man vinner poeng ved at ballen treffer nett eller treffer kant, man beklager, men man mener det sjelden
Mest sannsynlig har de vært for opptatt med å kritisere å slenge dritt
Jeg har omtrent like stor tro på ASICen som Red Panda Mining, nær 0. Hva med å vente på fasiten før man hoverer? Tar jeg feil skal jeg med glede anerkjenne nederlag.
Det sagt: Powerpool og Trump har vært en reddende engel. Har ingenting å utsette på den biten av selskapet. Med litt vekst forsvarer det vel snart hele selskapsverdien.
Jeg skriver om Lokotech group som har bygd ett selskap som sikrer gode inntekter og økende omsetning framover.
Det gir god utvikling!
Om asic mot all formodning feiler ref børsmeldinger feiler har de fortsatt både artic core og powerpool som gir gode inntekter.
Anbefaler å lese sist rapport som viser potensialet for deres planer om self-mining, ganske store tall vi snakker.
Utviklingen er fantastisk å alle ser fram til å se Lokotech’s asic på markedet om ikke lenge
Hvis de lykkes blir det utvilsomt bli store penger. Problemet mitt er at jeg tviler på at det de lover er fysisk mulig.
Vi får se, kursutviklinga tilsier at flere har litt troa, står jo forsovidt i tidligere børsmeldinger at de kritiske komponentene er good to go for de som leser disse.
Synes de er en bedre kilde en minere som mest sannsynlig er kjøpt og betalt av Bitmain.