Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

Annual Report for the Financial Year 2025

GDS-II sign-off completed

Mandatory Notification of Trade by Primary Insider

Upcoming exercise period for the Warrants

Exercise price for the Warrants issued in connection with the rights issue

Commencement of the Exercise Period for the Warrants

Mandatory Notification of Trade by Primary Insider

Financial calendar

Last day of trading in the Warrants

Exercise of Warrants by primary insiders

Lokotech AS Tape-Out Announcement

3 Likes

Gratulerer Lokotech med tape-out!

I dag blir det et velfortjent rally - reprising av aksjen!
Lokotech AS Tape-Out Announcement.pdf (27,2 KB)

1 Like
2 Likes

Bud next?

" * 15. desember 2024 børsmeldte Lokotech at selskapet har mottatt interesse fra en stor industriaktør .

• Inter­essen er betinget , altså avhengig av at Lokotech klarer å demonstrere sin Scrypt- og Edge AI‑ASIC i kommersiell skala.
  • Selskapet presiserte at dette ikke er et bud , men en indikasjon på mulig oppkjøp dersom teknologien leverer som forventet."
1 Like

Jeg meldte at jeg skal kjøpe lambo hvis jeg vinner i lotto. Forhandleren har ikke sprettet sjampisen.

Edit: Hvis teknologien leverer som forventet er det bare å bøye seg i støvet for en av tidenes norske teknologibragder og gratulere en håndfull nyslåtte milliardærer.

2 Likes

From x Lokotech group 1 hour ago

"Tapeout complete!

Huge shoutout to the entire team, years of relentless effort, focus, and grit brought us here, and you absolutely delivered.

Next stop: silicon. Our dual Scrypt / Edge AI ASIC is on its way."

1 Like

Notice of Increase of Share Capital

Correction: Notice of Increase of Share Capital

Last day of the exercise period for the Warrants

Ett innlegg som er postet på xi i dag:

Denne ble postet på shareville, igjen tatt fra Discord gruppen:

"Jeg skriver det for siste gang:

Bjørn solgt mye ved Signoff og dagene etter. Bjørn har solgt mye i dag og det kan jeg bekrefte da jeg har kjøpt aksjer på blokksalg av vedkommende.

Bjørn har neppe mye igjen. Hadde 12 mill på gamle lister inkludert 2 hengende dager pluss i dag vet jeg har solgt 4 mill til meg og en annen fyr. Jeg tipper han har solgt minst 8 mill aksjer og resten ble dumpet på sluttauksjon. Så tror jeg Delta har solgt mye da Bjørn og Tore er venner. De solgte for flere år tilbake på lav kursen så gikk den til 2.600. Da solgte de på 0.7000 og igjen var jeg kjøperen den gangen også.

Bjørn har dratt med seg algo og andre panikk selger pluss tradere til 0.8000.

Men aksjen går like for opp på et nivå markedet mener er riktig prising, og det er ganske mye mer enn 0.8000.

Når 2 stk som har vært gründere og styrt selskapet, så virker dette som en dramatisk. På ene siden har nye styret lykkes og gamle styre kaster aksjene for at nettopp det 99% av av aksjonærer og markedet skal ikke reagere positivt på dagens melding.

Vi så det på sluttauksjon, at siste rest ble tilnærmet kastet. Dette er gutter som har mye penger, så de bryr seg ikke om 1-2 million opp eller ned. De ville bare svartmale suksessen til Ola, Yngve, Ben og gjengen. Selskapet er det samme, og de har levert, nå må bare vi fokusere på selskapet og ikke kursen."
Jeg aner ikke om det er hold i dette
Men mange mener også at det er en drøss med warrant aksjer som ble dumpet

1 Like