Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lokotech group AS

De som da vurderer å putte penger i denne Scam´en(min mening) bør jo da vente til etter at selskapet har vist fram noe håndfast, er jo ikke lenge til som du sier :slight_smile:

Jeg har kjøpt litt, vel vitende om at pris før og etter frykt/usikkerhet er meget forskjellig. men sett bort fra det så er jeg enig med deg, dette er i overkant spennende og kanskje litt vel fantastisk? Skal to crazy professorer i Norge liksom utkonkurrere Nvidia og andre tøffinger på ASIC :slight_smile: . Likevel, så har jeg kjøpt en liten post. Mirakler kan skje og x10 tar jeg gjerne på penger jeg har råd til å tape.

Apropo scam. Se børsmelding 12 mai. Disse karene er ganske forover lente når de melder at alt er on track. Fristende greier dette :slight_smile:

Dette er feil, Ifølge melding fra selskapet du selv har postet.

Prototypen starter produksjon 15sept, og er klar 60-90 dager senere. Vanlig produksjon er ikke nevnt.

Nvidia er ikke en spesielt stor aktør i dette markedet, det vet du, det har du fått forklart mange ganger.

Kan du være så snill å slutte å poste feilinformasjon? Det verste er at du i en post poster noe tull, som du selv beviser var feil i neste post du poster.

Har jeg sagt feil så tar jeg gjerne det tilbake. jeg ser jo at når man skriver fort så kunne jeg spandert på meg å understreke at det er small batch produksjon. Men det som sies i børmelding er oppstart av produksjon av prototyp multi project wafer (det som i SB1M presentasjonen referes til som small batch). Det jeg finner i denne sliden er referert til som small batch. Mass production starter start 2022 og det har jeg da virkelig ikke påstått starter 15 sep.

Når gjelder EXP versjonen av prototyp som verifiserer designet før batch produksjonen av prototyp så er den ferdig før. Kan du peke på hva eksakt er det som er sagt feil her. Dere har en tråd i dette forumet som heter Harmonychain. Jeg bare ville utveksle på nettopp dette. men er det uønsket så kan jeg definitivt slutte med det. jeg kan gå tilbake til å poste om HAV. :slight_smile: Hvis det er greit.

Minner om at folkene som har satt sammen slide pakken presentert til SB1m har en del tyngde (særlig professoren fra NHH). Håper derfor at det ikke er noen kontrovers i å gjenta hva de har sagt.

Se posten min. Der har jeg tydelig skrevet det.

1 Like

Vel, jeg har beklaget og sier det klart og tydelig. Det er ikke mass production som starter 15 Sep. Det er Small batch production av waferne. (disse som de vil kalle Bulldozer). De er test produksjonen før de blåser i gang for fullt. La det ikke råde tvil om det.

Det er prototype de skal produsere da. så den skal ha QC,

Slik ser en waffer ut, i QC så skal de se som chippene faktisk funker og hvor mange av dem som funker, chippene mot midten fungerer ofte best mens de blir dårligere ut mot kantene. Når alt det er ferdig. ( og her har de ikke guidet noenting). Og de har testet seg frem til et faktisk fungerende design. Så kan de gå igang med skikkelig produksjon hvis de får lånt seg kapasitet en gang langt der fremme.

Men man bør jo stille seg spørsmålet hvorfor de ikke har spesifisert hvor lang tid QC kan ta.

1 Like

Interessant. Blir spennende å se.

Viktig dag. Ser at verdens første land tar opp Bitcoin som lovlig valutta.

Husk at Bitcoin som er Proof of Work er godt plantet i markedet av coins harmonychain prøver å energiredusere med SHA-256.

Viktig dag for krypto. Viktig dag for Harmonychain.

Påvirker harmony ca null. Chippen de jobber med nå er scrypt. Og den vet vi hverken om funker eller kommer.

Der er vi uenige. Bitcoin er pappa-coinen. Går det bra med den så ruser også andre POW-coins tror jeg. Dette gjelder både Doge og Litecoin som HMONY holder på med nå. min mening er at dette vil indirekte, styrke markedet for det HMONY holder på med, både på kort sikt (scrypt) og mer langsiktig (SHA-256).

Først må harmony komme ut med et produkt som funker, så kan de se på andre produkter. en chip for SHA256 ligger LANGt nede i veien.

Mao det har nada å si for harmony de neste 2-3-4årene.

Du må se på Bitcoin og alle andre coins sine chart den siste mnd. Som sagt, alle coins er koblet veldig tett sammen i verdiutvikling. Går det bra for Bitcoin så går det bra for andre coins. Dette kan du ikke være uenig i?

Joda, men Harmonychain tjener jo nada på kursen på ulike coins.

Pr nå er det bare en drøm og et luftslott som forhåpentligvis leder til et produkt en gang i fremtiden.

Når et marked styrker seg, så er det bra for selskap som operer i markedet. Dette kan man si på generell basis og det er ikke noe man kan nekte for.

Eksempel:
Forsvinner COVID-19, så kan folk som produserer COVID19 tester forvente nedgang i omsetning fordi forbruket av tester går ned.

Samme for Harmonychain. Om Bitcoin og andre krypto ikke får fundamentalt feste i verden og verdien på disse coins stuper og bruken videre forsvinner, så forsvinner også markedsgrunnlaget til det Harmonychain holder på med. De kan da forvente langt lavere omsetning på “whatever” de holder på å utvikle til kryptomarkedet.

Så jeg vil fortsatt si at dette er bra for Harmony. Men skjønner nok at her blir vi ikke enige :slight_smile:

2 Likes

Harmony har ikke et produkt enda. Og ingen vet om de noengang får et produkt. mao har det nada å bety.

1 Like

Det stemmer. :slight_smile:

Men nå som jeg har noen aksjer så skal jeg være så ærlig å si at jeg håper de får til noe. Hadde vært morsomt både for dem, norsk tech, og ikke minst min lommebok :slight_smile:

Harmonychain er Lifecare på steroider.

Signerte en kontrakt på 900 mill i dag. Harmonychain må vel doble seg på dette? keytouch ville aldri i verden gått i samarbeid med Harmony om denne ASIC ikke lot seg produsere NewsWeb

1 Like

Har egentlig vært skeptisk til denne… synes blant annet det virker noe rart at investor står som inventor på espacenet patent, uten at det nødvendigvis har så stor betydning… men hadde også trodd at en kontrakt på 900 millioner over 5 år skulle slå mer ut på kursen til ett selskap med 3-400 mill MCAP :wink: