Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Loopring (LRC) - zkRollup Exchange and Payment Protocol

Takk for tips, men skal bare kjøpe. Salg og skatt kan arvingene mine stresse med.

1 Like

LIker innstillingen, så lenge du holder i årevis går nok det fint. Men kan fort site med 90% i tap når det først smeller. Tror ikke det skjer nå, er fortsatt bullmarked selv om det ikke virker sånn akkurat nå…!

1 Like

Skal holde årevis. Dette kombinert med Lynch sin anti-diworsification = high-risk high-reward - men 90% tap er mulig som du sier, men liker at 100+% gains også er mulig.

Noen andre som handler dippen idag? Eller venter dere?

1 Like

Jeg handlet litt fantom, tror jeg traff bunnen godt. Tenkte å handle litt mer men bare litt etterpå var kursen opp en del. Helt tilfeldig, fikk ikke sove og så sjekket jeg markedet og logget på binance og kjøpte litt på kreditt :sweat_smile: så ikke så mye men godt å ha vært med :slight_smile:

2 Likes
1 Like

Handler litt hver uke. Tallene ser ikke bra ut, men føles ikke feil ut. Bra wallet og greit å trade via appen deres

2 Likes

Endelig :smiley:

Ser Gamestop CEO Ryan Cohen kjøpte 100k aksjer i dag også, blir en spennende dag også for GME.

1 Like

Om dette går veien, og andre ønsker å hoppe på samme løsning; kan det gå veldig fort i svingene.

Han kjøpte aksjer ikke coins😅

Ja, det er vel ikke så rart? Gamestop eier allerede mye LRC for å sette opp markedsplassen.

1 Like

Nei kanskje d t er veien å gå? Det var bare det at jeg har coins… kanskje man burde eie noe gme

Jeg hadde bare noen tusen kroner i coins. Men det var Morro alikevel

38% opp så langt i dag. Greit det :slight_smile:

1 Like

Grei vekst i antall kontoer:

Screenshot from 2022-05-23 02-45-23

2 Likes
2 Likes
1 Like
1 Like

Hva tenker du om TA her?
Har jo vært en fin 100% økning på en måned nå, og den falt raskt fra 0.4$ sist runde.