Tittet på linken og står det ikke at total supply er 1.4 milliarder, når du tar med hva foundation, institute investors og incentive plan. Så da er det jo faktisk 23x så høy totalt som hva det står på coinmarketcap.
Edit: ser at coinmarketcap faktisk hadde rett total supply ihvertfall.
Jeg solgte meg helt ut nå i påvente av mer info. Om plutselig Loopring hopper opp på top 50 så vil jeg tro det blir en massiv sell-off fra folk som trodde mcap var lav. Kanskje det da blir en kjøpsanleding igjen for prosjektet ser veldig bra ut.
Uansett en kjapp gevinst på 60-70%
Men market cap regnes ut fra circulating supply * pris/kurs. Men ja det gjelder vel for de fleste coins, noe å tenke over
Hmm, ser det blir diskutert at Coinmcap muligens ikke har rett supply. Det betyr i så fall at Mcap skal være høyere, og at den ikke er så undervurdert som man skulle tro.
Samtidig vil flere legge merke til den om den viser seg på topp 100, og jeg liker generelt tanken på en decentralized exchange, hvor man har mulighet til å få lavest pris uavhengig hvor man handler, samt det er sikrere en en sentralisert exchange. Dette er vel også incentivet for å ha coinen.
Men er man bekymret er det sikkert smart å ta litt gevinst nå etter en rask dobling. Jeg har ikke satt meg dypt inn i dette, så kan ikke svare på alle spørsmål.
Sant som @FreddyG sier, at det kan hjelpe å ligge på topp 100. Med det sagt har jo dere som nå har kjøpt, kjøpt noe som “allerede” har gått 10 gangeren om dette viser seg å stemme. Med det sagt kan jeg jo ikke annet en å gratulere med en rask dobling
Den har allerede gått 10 gangern fra ICO uansett om det endres eller ikke. Det er kun en visuell feil hos CMC, så det er ingenting som endres inne på selve exchangen.
Er mcap 10 x høyere enn det viser på coinmarketcap?
Jepp - ser sånn ut.
Kjipt. Er det noen annen plass som viser cap basert på total supply i tillegg…? Det er jo gjerne mcap som avgjør om man vurderer en voin som rimelig eller ikke, om alt annet er likt…!
Her er mcap vesentlig høyere, men heller ikke riktig antall coins?
Merkelige saker. Trodde coinmarket cap var nøyaktig. Har dere opplevde dette før?
Hvordan endrer det deres syn på investeringen - Blir det salg?
Ikke som jeg har sett, men har ikke leita så mye heller.
Antall coins så veldig rart ut der ja vet ikke hva de baserer det på.
Tror det bare er lagt inn feil. Virker som utviklerne har prøvd å komme i kontakt med dem men ikke fått kontakt.
Jeg solgte alt. Jeg tror det blir en god dip i det det blir korrigert fordi mange som trodde oppsiden var mye større vil selge seg ut. Da tror jeg det blir en kjøpsmulighet i og med at coinen vil få mye oppmerksomhet da den plutselig vil hoppe fra topp 200+ til topp 50. Men kan godt være jeg tar feil og at det blir positivt mottatt med en gang. Vi får se
Helt fair det. Tror likevel ikke det vil få så stor betydning for prisen. Jeg sitter videre med 50% og tar resten inn i Enjin som har wallet release om 2 dager.
Sikkert n00b spm, men noen som vet hvordan dette fungerer med MEW og LRQ?
Opp ytterligere 70%
Så dette også på Oyster (PRL). Her var var circulating coin supply halvparten av hva som faktisk stemte. Her har også teamet bak gitt beskjed mange ganger, og dette er forsatt ikke forandret.
Vil anbefale alle å sjekke grundig, da 50% feil har MYE å si.
Hvor lenge sitter du? Er dette en som skal gå mye mer tror du? Virker veldig sterk
Sitter litt videre, men vet ikke hvor lenge. Du kan se den første posten min i denne tråden om mine tanker rundt coinen - det var før jeg visste om feilen knyttet til circulating supply.
Ser coinmarketcap har oppdatert circulating supply til 622 mill og sendt LRC til 44. plass og 886mill USD i mcap.
Rip - den er jo bunnløs😳