Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Loopring (LRC) - zkRollup Exchange and Payment Protocol

Hva tror folk om LRC?

1 Like

Hodl=) Får jo snart airdrop

Hvordan får man den?

Loopring har gått bra siste tiden og har dannet seg en fin trendkanal slik jeg ser det, og ligger i nedre del av denne trendkanalen nå (rundt 25-26kr). Den har startet bouncen opp, så spennende å se hvor den går. Går den derimot ned anser jeg 20 kr som neste støttenivå, men gjør den det skifter den samtidig mot et mer horisontal trend. tror derfor den har potensiale til å skyte opp herfra med mindre det er noen fundamentale forhold som angriper den (som generell uro). I mine øyne potensiell kortsiktig stor oppside herfra, men samtidig stor risiko og generelt stor volatilitet. Personlig er jeg langsiktig i denne, men sikrer nok noe gevinst litt i øvre del av denne trendkanalen.

Mange her som har LRC i porteføljen om dagen? :blush:

LRC i porteføljen her, og god info :slight_smile:
Langsiktig selv.

Slo sammen de to trådene om Loopring, men ser ikke ut som om innleggene kommer i kronologisk rekkefølge, så tråden ble litt rar :slightly_smiling_face:

1 Like

Min første crypto. :older_man:

1 Like

Da er det kanskje på tide å selge kryptoen min :wink:

Det kan jo hende! Vil dog bare si at jeg utelukkende har kjøpt basert på ambisjonene til LRC og at det har en reell applikasjon som kan konkurrere mot mye av dagens fintech.

1 Like

Alle er inne pga en evt avtale med Gamestop. Strander dette er det tilbake til noen får kroner. Eller skam man trade denne. Selge på 30 kr oh kjøpe tilbake på 26. Det er så volatil at det er ganske vilt

TA spørsmål.
Ganske ok å handle rundt 22-24kr? Støtten er på ca ?

Høres lurt ut. Selg på 30. Da snur den hver gang.

Helt til de offe tliggjør en avtale med gme.

Takk for tips, men skal bare kjøpe. Salg og skatt kan arvingene mine stresse med.

1 Like

LIker innstillingen, så lenge du holder i årevis går nok det fint. Men kan fort site med 90% i tap når det først smeller. Tror ikke det skjer nå, er fortsatt bullmarked selv om det ikke virker sånn akkurat nå…!

1 Like

Skal holde årevis. Dette kombinert med Lynch sin anti-diworsification = high-risk high-reward - men 90% tap er mulig som du sier, men liker at 100+% gains også er mulig.

Noen andre som handler dippen idag? Eller venter dere?

1 Like

Jeg handlet litt fantom, tror jeg traff bunnen godt. Tenkte å handle litt mer men bare litt etterpå var kursen opp en del. Helt tilfeldig, fikk ikke sove og så sjekket jeg markedet og logget på binance og kjøpte litt på kreditt :sweat_smile: så ikke så mye men godt å ha vært med :slight_smile:

2 Likes
1 Like

Handler litt hver uke. Tallene ser ikke bra ut, men føles ikke feil ut. Bra wallet og greit å trade via appen deres

2 Likes

Endelig :smiley:

Ser Gamestop CEO Ryan Cohen kjøpte 100k aksjer i dag også, blir en spennende dag også for GME.

1 Like