Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Ja, men det begynner i det minste å bli litt volum… Til å vera Lytix i alle fall :wink:

Mykje “tru og håp” blandt biotek på Oslo Børs, mens Lytix som faktisk har deal med ein større amerikansk aktør går litt under radaren. Trur dette vil endre seg etter kvart som fleire får augene opp for denne juvelen.

2 Likes

Ser ut som at det er nokon som seriøst ikkje vil ha denne opp. Dumpar aksjer til 10 kr når selskapet melder om positivt nytt og det er kjøparer 2 kr høgare skjønner eg lite av… Men kvar sin smak. Eg blir sittande og tar gjerne fleire billige aksjer.

Ja, prøvde en trade i dag.

Hva lærte vi etter det gikk rett i rødt.

Selv ikke cash deal løfter norsk bio tech. I give up.

Det ble da ikke en trade om dere lurer, men nok en rød long posisjon.

Så blir det spennende å følge med, ville det vært lurest å ta stopp loss med en gang. Svaret kommer ved en senere anledning.

La oss håpe det blir opptur😉

1 Like

Lytix leverer på alt som vanlig :facepunch: til og med litt volum i dag. Kursen kommer når den kommer.

1 Like

Eksistere det noen analyse på denne?

Potensialet ?

Ellers ser eg data forventes i 23/24 lenger oppe , som den viktigste infoen for meg - så lenge blir ikke den i min portefølje(tror eg)Rød eller blå.

**5 presentasjoner fram til 11.mai: **

                **Upcoming Events:**

Apr 6 to Apr 7, 2022

Boston

Attending: Ole Peter Nordby, Head of IR & Communication Manager, with oral presentation

ACCESS CHINA Biotech Forum

Apr 18 to Apr 19, 2022

Attending: Øystein Rekdal, CEO, with oral presentation

Arctic Securities Biotech

Apr 26, 2022

Webinar

Attending: Øystein Rekdal, CEO, with oral presentation

The Anglonordic Life Science Conference
London
May 4 to May 5, 2022

LSX World Congress
London

May 10 to May 11, 2022

Attending: Ole Peter Nordby, Head of IR & Communication Manager, and Gjest Breistein, CFO, with oral presentation

3 Likes

Data fra denne studien skal vel publiseres i løpet av Q2/Q3:

LTX-315 and Adoptive T-cell Therapy in Advanced Soft Tissue Sarcoma (ATLAS-IT-04) - Full Text View - ClinicalTrials.gov

Lytix Biopharma: Annual Report for 2021

1 Like

Handler mer i dag, takker for billige aksjer :partying_face:

Er så sløvt å skrive i innledningen til årsrapporten at “Lytix is entitled to receive a total of USD 111 million in milestone payments and royalties” fra Verrica, når sannheten er USD 111 million in milestone payments PLUS royalties.

Det står at de har åpnet et andre site for ATLAS-IT-05 på Mount Sinai Hospital in New York, men det står ikke på clinicaltrials. Sløvt det også, men det er jo MD Anderson sitt ansvar.

“we are putting all efforts into completing enrolment [av ATLAS-IT-05] by the end of 2022”. At dette er ambisjonen har ikke blitt kommunisert før? Det betyr jo data 2H23 det!

Finner du noe annet interessant @wellsembargo ?

3 Likes

Ellers, og ikke i direkte sammenheng med årsrapporten, så er det fint å se at PBM Capital Group, LLC sitter dønn i ro med sine 2.361.111 aksjer. Halvparten av disse har de altså kjøpt for ti øre, så de kunne gjort raske 10 000%, men velger altså å ikke gjøre det.

Inngang på 10 øre, og ikke solgt …. Jaja.

Så selgeren eg å, og med data i 23-24, så tar eg tapet og går videre.

Du er alt for utålmodig til å overhodet investere i denne bransjen, @Longtrader

Med “Det betyr jo data 2H23 det!”, så mente jeg at dette var overraskende tidlig.

2 Likes

Vel polygon, eg har vært veldig tolmodig med veldig mange av ose sine bioteknologi selskaper. Aldri har det kommet noe godt kursmessing ut av tolmodigheten.

Lykke til videre i sektoren. Eg vil følge med litt fordi der ligger igjen noen aksjer i enkelte selskaper. Så får vi håpe tolmodig at flere enn 1-2 stk kommer i mål. Ingen spesielt nevnt og ingen glemt.

1 Like

Det som skiller Lytix litt fra mange andre mindre biotek-selskaper innan kreft-segmentet er at dei allereie har ein solid avtale med cash-milepæler i botn (ref Verrica). Dei har godt med pengar i banken , god kostnadskontroll og fleire spennande prosjekter på gong.

Risikoen for ein emisjon med ekstrem “biotek-rabatt” er med andre ord mindre her enn for mange andre aktørar i bransjen. At dei også har fått med Allison på laget som rådgjevar, er for min del, ein viktig indikator på at selskapet har spennande teknologi med stort potensiale.

Kursutviklinga til Lytix har jo ikkje vore spesielt bra for dei som kjøpte ved IPO, men eg har i alle fall trua på at me kjem tilbake til gamle høgder etter kvart som meir data vert presentert.

2 Likes

Da var kursen under kr. 10,- og dermed verdien av selskapet minus cash omlag 170 millioner. Hva var poenget med at dette selskapet gikk på børs? De klarer jo ikke å tiltrekke seg en eneste ny aksjonær sånn som de kommuniserer.

4 Likes

Lytix Biopharma - Share capital increase from exercise of warrants

Jaggu. Jeg trodde dette allerede hadde skjedd jeg… :face_with_raised_eyebrow:

Men du, @wellsembargo må vende deg av med å slette gode og informative poster som du skriver!

3 Likes

IR ansvarlig er vel fortsatt tilhenger av brevpost, så dunker vel et referat nedi postkassen din ila en ukes tid - skrevet med skjønnskrift :stuck_out_tongue:

Ser ut til at IR har tatt tidleg helg.

Kjem visst ikkje noko info fra GF i dag heller… Kan jo vera at fyllepennen gjekk tom for blekk :wink: