Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Lytix Biopharma

Give me a break, compadre! Er det for mye å forvente at de legger ut egne ppt og linker til TV2 før vi på TI gjør det? Stockholm syndrom.

Men ja: dette var en større event enn mange har fått med seg. Det er IKKE dagligdags at Allison hausser noe eller noen bioteks. Så dette åpner dører på et helt nytt nivå: forrige gang de overså Allison gikk de glipp av det største blockbuster (ICI) markedet i legemiddelhistorien.

Så de som virkelig teller følger nok mer med nå på Lytix.

Sponsorene er ihvertfall hele ICI familien:

Er enig i din kritikk av IR.

1 Like

25% opp i dag. Det skal så veldig lite til før den tar fyr. Edit: 29% opp!

Og jeg tror ikke de gode nyhetene stanser med det første: hvorfor skulle både Allison og ØR legge hodet og ryktet på blokka sånn kort tid før avlesning av 05-studien — de har lagt studieløpet sammen, de har pumpet opp juicen til nuclear blast dose sammenlignet med forrige gang, de følger tett med på Verricas BCC studie, de har best innsikt i hva som kommer av resultater.

Det er bare å spenne setebeltene.

1 Like

De håper å være ferdig med innrulleringen av pasienter i midten av dette året iflg årsrapporten. Hvor kort tid venter man studien skal vare?

Please @sjog du er så erfaren at du vet hvor alt dette står på clinicaltrials.

Ja men begrepet "kort tid før avlesning " var vel å ta i.

Nei. Der er vi uenige.

Hva menes med “kort tid” i denne sammenhengen?

Sånn blir det god stemning av!

1 Like

Lytix har nettopp mailet alle på listen for å informere om at TV2 kjører opp saken i hovedsendingen kl 2100. Edit: de har i snitt 500 000 seere på den slot’en.

Vi får se hva det gjør med interessen, når hvermannsen også begynner å interessere seg. Opp 29% idag…

1 Like

I all vennskapelighet med våre venner på den andre tråden som til tider tar all plass på chat’en:

1 Like

Nå bør man vel snart kunne åpne opp for handel i Lytix? Venter vi på mer info før den kan slippes løs?

Skjønner ikke helt hvorfor det tar så lang tid å få avklart at nye investorer er villig til å gå litt opp i pris etter innslaget på TV2-nyhetene i går.

2 Likes

Jeg forstår ikke hvorfor de har pauset handel i snart 90 minutter. Det har jeg faktisk aldri sett før på børsen. Det er jo volum på selgersiden bare man går opp nok i pris.

Virker som om børsen ligger på tråden til selskapet for å høre om de har glemt å melde noe, og så synker det inn hvor kraftfullt det er når Jim Allison, nobelprisvinner og grunnlegger av moderne kreftbehandling, går ut i beste sendetid og hausser Lytix på TV2.

Det er nok bare Euronext gjengen som har glemt å sette på etter pause. Det skjedde i en annen aksje jeg hadde. Jeg ringte inn. Hørte at han spiste lunch. Åh shit sa han. Takk for at du ringte…

Den hendelsen ble tatt opp i aksjesladder på ett tidspunkt​:sweat_smile::sweat_smile:

1 Like

For andre dag på rad.

This is biotech. Things change. Fast.

Mcap på ca 500mill når kursen er 12.-
Fremdeles mye å gå på denne.

Nå er det kanskje fin tid å komme med en liten emisjon i forbindelse med ett nytt studie med større partner i Ltx-401, noe de har hintet til siste året.

2 Likes

True, men de har nok burn igjen til å vente til etter interm avlesning etter sommeren, de visste ikke at TV2 ville lage sak så dette var ikke en del av en planlagt oppkjøring, tror jeg. Den oppkjøringen tror jeg først kommer når de flagger at Allison kommer til Norge på besøk for første gang.

Hvem tipsa de om saken du?

Jo, men ingen har noen garanti for at TV2 kommer, hvordan de eventuelt vinkler oppslagene sine og når det sendes osv. man kan ikke bygge en oppkjøring rundt noe så usikkert.

Etter sluttauksjon: 40% opp idag, Volum 2x opp fra i går. Legger grunnlaget for ny opptur i morgen?

Alt under emi kursen i 2021 (18 kr) virker fort billig med nobelprisvinner Allison plutselig i ryggen.