OK.
I så fall blir Lytix et binært aksje-case, helt inntil Verrica (muligens) får på plass en partner. Jeg kan ha forståelse for det risiko-perspektivtet: ‘vent på bekreftelse’!
Jeg har litt problemer med med ‘narrativet’ om at “man har hatt over et år på å få det til nå”, og underforstått at du mener at Verrica sliter:
1)EOP2 gjennomført i Q1, ikke sant.
2)Motatt FDA notater fra samme møte i Q2: “we now have additional clarity on advancing this unique and promising therapy into a pivotal Phase III program”
3)Planleggeing av fase 3, ongoing: “Planning activities are already underway, including engaging with potential CRO to manage the study, establishing a study budget and the timelines, and identifying potential study investigators”
4)At de velger å offentliggjøring immun-response resultatene på en ‘scientific conference’ indikerer vel at de trolig har positive data.
Mitt poeng her er at Verrica må ha kommet gjennom steg 3 før de kan begynne seriøse diskusjoner med potensielle partnere. Så, “man har hatt over et år på å få til det nå” får ikke jeg til å henge sammen.