Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MAGSEIS ASA (MSEIS.OL)

Magseis Fairfield receives updated award with increased scope in North Sea

Goldman Sachs Group, Inc. Disclosure in Magseis Fairfield - Dated 12 September 2022

Magseis Fairfield announces the conclusion of independent statement related to the voluntary exchange offer by TGS to acquire all MSEIS shares

Goldman Sachs Group, Inc. Disclosure in Magseis Fairfield - Dated 13 September 2022

Goldman Sachs Group, Inc. Disclosure in Magseis Fairfield

Goldman Sachs Group, Inc. Disclosure in Magseis Fairfield

Reminder of the expiry on 21 September of the offer period for the recommended voluntary exchange offer for all outstanding shares in Magseis Fairfield ASA

Extension of acceptance period – approval

Hva tenker folk fremover ift aksept av bud og kursen fremover? Har selv akseptert og sitter enda med aksjer

Jeg sitter foreløpig på gjerdet, men vurderer å akseptere bare for å «komme videre». Går ikke salget igjennom ser jeg for meg at det blir en dipp og flere mndr før vi er oppe på samme nivå igjen.
Greit å evt. frigjøre litt cash og gå hardere inn i SHLF.

1 Like

Ser ikke for meg et scenario der dette kjøpet ikke går igjennom. Tgs lever godt med 70% fremover. Kan vente ut minoritetsaksjonærene som sitter igjen i mseis.

Helt enig

Vente/fusjonere/sulte ut

TGS amends minimum acceptance condition to 66.67% for the recommended voluntary exchange offer for all shares in Magseis Fairfield ASA and confirms that such minimum acceptance condition has been satisfied

Notice of extraordinary general meeting

Magseis Fairfield – Reporting of Q3 results

Magseis Fairfield reports results for the third quarter 2022

Magseis Fairfield has received a proposal for additional board member ahead of tomorrow’s EGM

Minutes from extraordinary general meeting

Mandatory offer – offer document approved