Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MAGSEIS ASA (MSEIS.OL)

ser ut til at 80% av letebudsjettene går til logging av eksisterende felt,som passer godt til Magseis…

2 Likes

Financial calendar

Invitation to earnings conference call and Q&A for third quarter results 2021

Jepp, blir spennende å se hva selskapet rapporter imorgen tidlig, må si jeg er litt spent på det.

1 Like

Inntektsdobling ja

1 Like

Ja, dette så ganske flott ut.
Ceo skriver:
“The third quarter was a solid quarter for Magseis Fairfield. The whole Magseis Fairfield team can be proud of our performance”

2 Likes

Bull. Ser vi femmeren i dag

Spennende, sikkert noen som nytter anledningen til å ta noe gevinst, dette var så bra at her må man bare sitte tenker jeg.

Overraskende lite utslag på kursen. Er det mange som har lyst til å ut av en aksje de har tapt penger på tro?

Fornøyd jeg i alle fall. Opp nesten 2 prosent .

Har vel steget noen prosenter totalt sett de seneste dagene og det er sikkert noen som velger å ta en gevinst, dog ikke mange prosentene.
Føler at man enkelt kan sitte her litt med disse tallene.

Ser for meg at vi får mer oppgang utover dagen og at denne nå kan stige mot 5 igjen.

Ble visst en møkkdag for mseis :joy: jaja får sitte til 4.5 kr bør komme dit før jul 2021.

1 Like

MSEIS: Mandatory notification of trade

Under 80.000 NOK, trenger ikke bety all verden.

Merkelig at det skulle bli en sånn utvikling på kursen i dag med et såpass godt Q3. Var det forventet så mye mer enn dette altså?

Var forsåvidt forberedt på det, skjer visst med mange andre og. Seismikk er vel ikke akkurat hot om dagen heller, mange har muligens godt gevinst, andre igjen drømmer om store høyder på 12 kr i kurs. Vrient case.

1 Like

Siste dupp ned er vel fjotten av en på innsida som selger. Vanskelig å holde seg til mandag. Samme Elkem også. Utrolig for en timing enkelte har.

Husk at Mark slutter i selskapet. Han er frå revisorbransjen og der er det ikkje lov med aksjer i klienters selskap. Veit ikkje om han skal tilbake då, men kan vere ein tanke.

1 Like

Magseis Fairfield awarded a 4D OBN contract in the GoM

1 Like