68 % blant alle velgere, 49 % selv blant demokrater.
Nyere tall enn den du postet fra 16. mars fĂžrst mao?
Nei det skal vĂŠre samme.
Om det mot formodning ikke er samme, det er historisk lavt (og blir verre).
De mest populÊre demokratene er de som er mest «woke». Folk er lei politikere som jobber for kapitalen. à akke seg over «woke-hysteri» mens det gis reiserÄd for transpersoner og kriteriet for inngang til konsentrasjonsleirene er «brun og tatovert» er jo ogsÄ noe. Woke-hysteriet traff spikeren pÄ hodet.
Om du tror mer DEI og woke er veien Ä gÄ for Demokratene, sÄ tror jeg du vil bli overrasket over resultatet.
«Woke» er en hysterisk parodiert utgave av helt vanlig likestillingspolitikk. Den parodierte versjonen er selvfÞlgelig ikke populÊr, men sÄ er den oppdiktet rage bait (kattesand pÄ skoler er ikke for Ä tilrettelegge for furries, men for Ä tilrettelegge for skoleskyting). Ting som Ä sÞrge for at bÄde Olsen og Mohammed sin jobbsÞknad blir lest er bra for alle og er heller ikke sÄ veldig upopulÊrt.
Personlig tror jeg folk flest gir en lang faen i pronomen og hvem som gÄr pÄ do hvor. De mest progressive demokratene er populÊre nÄ fordi de tar for seg sakene folk merker i hverdagen (ikke pronomen) i stedet for Ä sette seg pÄ sidelinjen slik resten av partiet har gjort.
Ikke uenig i mye, annet enn at jeg tror at en viktig del av skuffelsen / misgunsten folk i US fÞler over demokratene skyldes hvor dÄrlig den progressive flÞyen har levert. Jeg var en stor tilhenger av Sanders, for eksempel, og trodde kanskje The Squad ville bruke sin reelle makt til fÄ gjennomslag / snu partiet i en bedre retning. Men neida, de har ikke gjort eller fÄtt til noe som helst. Det var dét som var drÄpen for min del. Hadde jeg bodd der borte hadde jeg trolig vÊrt i gata med noe sinna pÄ en plakat. Kan bare se for meg hvor desillusjonerte folk er. Partiet er beyond redning slik jeg vurderer det (og deres udugelig er videre hele forutsetningen for Trump sine valgseiere).
Det blir enten AOC til topps eller de facto ettpartistat.
Jeg tror Xi vinner dette til slutt.
30 min gammel nyhet, og Sinograin vil selvsagt ikke kommentere.
Kongressmedlemmet Jason Smith (R), men en fyr sitter nÄ pÄ CNBC Ä forsvarer Trumps toll med Ä si at f.eks. Angola kjÞper mer kylling fra USA enn EU pÄ tross av at de har ett BNP som er 200 % mindre.
Tygg pÄ den, 200 % mindre 
Er folk sÄ dumme, kan de jo ikke hjelpes. 
Noen land i verden er ganske uviktige, slik at nyheter fra de landene mÄ man finne i lokale nyhetskilder, landets egne, som her i dot.in
Kina appellerer til India
Vil tro India kan tenke seg et svakere Kina
Kina med 84% tariff pÄ USA nÄ
tit for tat
U.S. Treasury Secretary Scott Bessent said on Wednesday that he thinks the Trump administration can reach tariff deals with U.S. allies as he prepares to lead negotiations with over 70 countries in the coming weeks, but China remains an outlier due to its retaliation.
⊠og EU? 
Det har jo gÄtt rykter en god stund om at USA planlegger for en krig med Kina. Derfor de trekker seg ut av Europa og har gitt signaler til Israel at dagens stÞtte ikke kan eller vil vedvare.
SÄnn sett kan jo denne tollkrigen ses pÄ som en «myk» forberedelse pÄ det som kan komme .
Hva slags type krig refererer du til?
MilitĂŠrt