Mange gode forslag men tror jeg foretrekker @Alex sitt best skal se hva jeg får til til neste gang
Synes trynefaktor er undervurdert.
@pdx Alltid noen som vil være misfornøyd med plasseringenen uansett, vil jeg tro. Om du gjør om. så kommer det nye argumenter til forbedring. Jeg har null invendinger, og gratulerer de som er kåret til topp 3, og alle de andre også forøvrig.
Jeg synes @pdx skal bestemme algoritme for dette som det passer han, slik at aktiviteten på forumet blir slik han ønsker. I tillegg håper jeg at vi kan stemme frem årets tekinvestor, slik vi gjorde i fjor. Da får alle en mulighet til å trekke frem de som har betydd mest for den enkelte.
Årets tekinvestore er et must. Enig i at en algoritme som bruker lit mer kriterier er morro. Vekta snitt tror jeg kan funke. Mye poster mye likes.
Kunne hatt at en av plassene alltid skal gå til en person som ikke har vært månedens tekinvestor før
Det kan godt være en vekting, men hvis så la vektene forandre seg for hver måned. Da skaper man en litt mer dynamisk liste.
Helt enig, målet må være bedre kvalitet og mer innhold
Gi meg en like, smiley og bokmerk a gutta, og del denne posten også! Skal bli månedens!
Bra svar, må bare deles hehe
Mulig å dra med aktivitet i chatten som en faktor også? Er jo absolutt med på å bidra til et godt miljø her på huset.
For og få en mest mulig korrekt vinner, tror eg det må være en avstemning til.
Eg har selv kommet høyt noen ganger, men da tror eg det like gjerne er for mangen likes på andre ting enn det som har med børs og gjøre.
Så en mnd avstemning er mitt forslag for en mest mulig riktig vinner
Det er ikke alltid at en avstemning er det beste, her er mange på forumet som har sine personlige favoritter, og det vil gjenspeiles i en slik avstemning. For forumet og besøket sin del, er det jo bedre at innlegg med kvalitet vektlegges, da dette gjerne er det som skiller det mest fra forum som HO.
Joda, eg er enig, samtidig var eg på topp 3 en måned eg postet noen fine bilder fra turer som eg gikk, og fikk mangen likes på, men kanskje eg da må enten slutte og gå turer, eller vertfall poste bilder
Kan evt utelukke likes på poster i Annet-kategorien
eneste at da vil ikke eg klare å hevde meg i toppen, bare la det være som det er
Arg, skulle ikke ha blandet meg inn i diskusjonen
Sant, jeg har fått en del likes etc på dårlig Finnmarkshumor, selv om det bidrar til godt humør så er det vel ikke så investeringsmessig relevant for forumet da
Det viktigste dere alle bidrar med er et levende forum av gjennomgående hodet tone og høy kvalitet.
Fortsett slik!
Rettelse: det skulle stå God Tone - ikke Hodet Beklager.
Ikke noe problem, husk at du kan også bruke blyant-ikonet under innlegget for å rette #dagenstips