Det ser ut som Unravel-kvalitet rent grafisk, men jeg kan ikke se for meg at et spill som har vært i utvikling i så mange år kan tjene inn utviklingskostnadene. Ser også ut som en ganske smal tittel for spesielt interesserte, ikke noe Fortnite-kidsa kjøper.
Hvorfor ikke ? Husk at man ikke bare kan se på hvor lenge det har vært under utvikling. Det er like viktig hvor stort teamet er Du kan jo f.eks se på Biomutant som har vært under utvikling i mange år men siden de er rundt 20 som jobber med det så blir ikke kostnadene så store som man kanskje skulle tro.
Jeg har ikke noen tro på Biomutant heller altså. Men ja, jeg ser den.
Hva skyldes oppgangen på 21% her idag da? Har Kaptein Sabeltann blitt solgt til Asia?
Godt aksjen ikke er overkjøpt i allefall RSI 90 er ikke noe stress.
jeg og @nofun diskuterte det samme. usikker hva vi konkluderte utenom grattis til de som har gevinst.
Du är allt för ivrig på sälj knappen Paper hands modell big
Brått kommer det melding om Ponpu 2, fra utviklerne bak Antisphere. Da blir det sirkus!!!
Tradingmessig er vel 20% opp (uten selskapspesifikke news) ofte et fint øyeblikk å prøve seg på en trade. Dette er tross alt ikke gamestop 2.0 vi snakker om her.
HAHAHAHAHHA… SKA DU säga som äger Starbreeze nu… tomte
Du ser ikke meg sitte på twitter eller discord og hausse luft i allefall.
Forstår godt at at du solgte på ATH. Får håpe at dine followers ikke blir sure for at de har betalt oppgangen. Grattis!
Zordix har blivit en P & D. Innan senaste förvärvet så var allt över 10 kr extrem övervärdering imo och nu är det bara vissa oseriösa aktörer som försöker pumpa så gått det går.
Man eier vel Zordix og SB av samme grunn ? DVS , forventninger til fremtiden . Hvis man ser på kursutvikling i diverse (gaming)aksjer så er vel dette en av de beste grunnene til å eie en aksje ?
Ser man på kursutviklingen i Zordix og SB i år så bør man jo være fornøyd om man eier (minst) en av de.
Begynner å se ut som virkeligheten har innhentet Zordix. Var kanskje mcap litt høy med tanke på at de stadig får flere som skal lønnes uten at de gir ut titler som går i pluss? Hmmm…
Edit: “och arbetet fortsätter under inledningen av 2021 med färdigställandet av det största spelet hittills, Flåklypa Grand Prix, där Zordix Publishing är förläggare och Invictus Games utvecklar spelets racingdel.”
Haha. Flåklypa! Og “största spelet hittils”, tenk hva det koster å utvikle. Det er som om Funcom skulle laget et spill om Pippi Langstrømpe. Hadde jeg kjøpt Funcom-aksjer ved en sånn nyhet? Nei. For målgruppen er så forsvinnende liten.
Glad jeg solgte mitt innehav i Zordix for noen dager siden. Ligner litt på gamle Funcom der “alle” solgte seg ut før resultatene kom, da det ofte kom “dypdykk” i etterkant…
Venter med å kjøpe til Zordix annonserer “New Adventures of Fleksnes”, et litt Leisure Suit Larry-aktig spill proppfullt av artige minigames.
Forventet det selger 1-2mill i åpningsuken
Jeg håper på (minst) 5 reviews første uken
Ser jeg skrev feil, mente jo 1-2 10pakker med fysiske kopier